Tidlig ultralyd

Skal du si noe til legen i morgen?
Jeg har sendt en mail der jeg videreformidlet fra jordmor at hcg skulle aldri blitt målt så sent som uke 9. Og at alt så veldig bra ut på ultralyd. Skrev at den beskjeden jeg fikk i går var veldig skremmende med for lite eller misvisende informasjon. Får se om han ringer meg opp eller ikke :happy:

Jeg har akkurat fått innkalling til OTUL 10.03, da er jeg 13+4 etter mens. Syns det var litt sent…

Jeg har akkurat fått innkalling til OTUL 10.03, da er jeg 13+4 etter mens. Syns det var litt sent…
Jeg fikk innkalling 6.mars, da er jeg 13+2.. synes og det var i seneste laget.. hvertfall siden dette blir først UL dette svangerskapet.. men, tenker da ser vi kanskje mest mulig da babyen er såpass stor! :angelic:

Skal på ultralyd når jeg er 8+1, leste at dersom man ser hjerte og alt ser fint ut da er man liksom forbi den verste kneiken. Kanskje klarer å tro mer på dette da. For nå er det enda «hvis dette går så … dersom dette blir noe..» :bag: :angelic:

Skal på ultralyd når jeg er 8+1, leste at dersom man ser hjerte og alt ser fint ut da er man liksom forbi den verste kneiken. Kanskje klarer å tro mer på dette da. For nå er det enda «hvis dette går så … dersom dette blir noe..» :bag: :angelic:
Har mye sammen følelsen som deg, skal på ul på onsdag når jeg er 7+2 og klarer ikke helt å tro på at dette er noe før jeg har sett det.

Back
Topp