Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh! Gratulerer.Lille bønna med sterke hjerteslag på UL i dag![]()
Hvor langt på vei?Wiiiii gratulerer!!Lille bønna med sterke hjerteslag på UL i dag![]()

7+0, målte akkurat spot onÅåååh! Gratulerer.Hvor langt på vei?

Gratulerer!!Jeg var på ultralyd i går og så en liten knøtt med bankende hjerte![]()

Men hvis noe skulle være galt vil jeg helst vite det før jeg er 3 mnd på vei. Skulle ønske legekontoret vårt hadde UL, så man slipper de lange reisene.
at legen valgte å måle hcg så sent syns hun var helt forferdelig, da nivåene skal synke rundt nå. Men hun hadde opplevd mange leger som gjør denne feilen dessverre.Syns det er helt utrolig at leger ikke har basic kunnskap om dette!Har nå vært hos privat ultralyd og sjekket på den lille igjen. Hadde en liten blødning søndag (9+1) Var på svangerskapskontroll mandag og nevnte blødningen. Han målte hcg mandag og onsdag og ringte onsdag med at nivåene hadde sunket noe. Han sa jeg burde være mentalt forberedt på at dette kanskje ikke gikk veien og ville ha meg inn til ny måling fredag før han eventuelt henviste til ultralyd.
Jeg og mannen klarte så klart ikke vente så lenge, så vi bestilte privat time til idag
Alt var kjempefint med den lille! (9+5 idag) Hun så en krabat som beveget seg masse og hadde hjerteslag på 172at legen valgte å måle hcg så sent syns hun var helt forferdelig, da nivåene skal synke rundt nå. Men hun hadde opplevd mange leger som gjør denne feilen dessverre.

Ja, og det verste er jo at et lite Google search gir deg denne infoenSyns det er helt utrolig at leger ikke har basic kunnskap om dette!
Men så fint at dere fikk sjekket det!![]()

Skal du si noe til legen i morgen?Har nå vært hos privat ultralyd og sjekket på den lille igjen. Hadde en liten blødning søndag (9+1) Var på svangerskapskontroll mandag og nevnte blødningen. Han målte hcg mandag og onsdag og ringte onsdag med at nivåene hadde sunket noe. Han sa jeg burde være mentalt forberedt på at dette kanskje ikke gikk veien og ville ha meg inn til ny måling fredag før han eventuelt henviste til ultralyd.
Jeg og mannen klarte så klart ikke vente så lenge, så vi bestilte privat time til idag
Alt var kjempefint med den lille! (9+5 idag) Hun så en krabat som beveget seg masse og hadde hjerteslag på 172at legen valgte å måle hcg så sent syns hun var helt forferdelig, da nivåene skal synke rundt nå. Men hun hadde opplevd mange leger som gjør denne feilen dessverre.