Knøtta88
Glad i forumet
Takk for koselig svar! Jeg tror også at det mange av oss som har mistet før her inne, for vi søker jo gjerne et fellesskap mens vi går igjennom det som føles så skummelt og ensomt igjen, på en måte. Så da er nok statistikken litt annerledes her enn sånn generelt. Altså at vi med gjentakende aborter kan få statistikken til å se litt dyster ut, men det aller vanligste er jo absolutt å fullføre graviditeten.Ååå det var veldig veldig trist å høre
Jeg håper jo at guttene kanskje er voksne nok til at du kan fortelle det til dem. Når du har så mye hormoner som nå så er det greit å kunne være lei seg foran de. Kanskje de vil finne på flere aktiviteter med deg for å gjøre deg glad. Spille noen spill og bestille take away til middag.
Du skal ikke tenke på å spre frykt. Det er en uheldig realitet at det kan skje hvem som helst av oss. Kanskje litt flere her inne enn ellers i befolkningen siden mange er her inne nettopp pga man trenger litt støtte pga man har noen humper på veien.
I mars termingruppen der jeg var når jeg fikk MA sist var vi plutselig 4 stk på samme dag mellom uke 8 og 10 som måtte gå. Da var det litt folk som bestilte UL etterpå![]()
For min del mistenker jeg noe autoimmunt eller noe med stoffskiftet som knoter det til hos meg. Så tror jeg skal se litt videre på det.I kveld gikk det veldig fint å bare ha en vanlig kveld. Jeg er litt ekstra kosete med dem nå, og det var godt å bare snakke om vanlige ting. Hva som har skjedd på skolen og sånt.
Unger er en velsignelse, og jeg føler meg jo veldig heldig som har dem. Krysser fingrene for at alle dere får deres septembertasser.
Som jeg sa i den forrige termingruppa mi: Nå har jeg stått for den dårlige statistikken, så det lover bedre for dere andre. Sånn statistisk sett.

Så nå må jeg vente tålmodig i 6 dager!

Når det er sagt, så er jeg klar over at man ikke nødvendigvis ser hjerte slå helt enda. Eller kan være vanskelig å finne, så det har jeg med meg i bakhodet