mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Han har noe av det beste utstyret som finnes! Er pga arrvev fra keisersnitt at han ikke ser, for de sperrer fullstendig for alle signaler. Får ikke målt hjerteslagene engangÅh, dette høres tøft utjeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke er nok signaler noen ganger og hvorfor det vises så dårlig innimellom?! Og hvordan er det dårlig sikt inni magen når det er innvendig?
Hva er forklaringen når de sier at det kommer til å gå bra uten å «se»? Jeg skjønner godt at du blir usikker, sliten og lei, for du har ikke noe annet enn gyns ord på at det går bra. Men har hørt flere historier der de først har fått vite at det ikke går bra, men når de blir sjekket senere så er alt bra likevel
Håper det er tilfelle hos deg at det ser usikkert ut (fra ditt ståsted), men at det går bra likevel!![]()
så han prøvde å telle seg fram til hva han så av hjerteblink! Så frustrerende. Så må bare ta tiden til hjelp, helt til den lille er blitt større eller til det evt ikke er mer å se
Sist på ultralyd i uke 8 trodde han jeg hadde mistet, pga han fant ikke lille, men er pga keisersnitt-arrene gjør så det blir en mur både visuelt, men også for signalene... haff! Men den lever nå iallefall
jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke er nok signaler noen ganger og hvorfor det vises så dårlig innimellom?! Og hvordan er det dårlig sikt inni magen når det er innvendig?
Og jeg er sånn alt skulle helst vært gjort igår
han telte til 107, men kan være mer. Skjønner ingenting, da jeg vet når EL var og hadde så vonde el-smerterog positive tester(som er bekreftet på venstre side). Og tempgraf.. han sa kroppen bare er sånn noen ganger, egget kan gå i dvale
Tok ny hCG-måling, på tross av man ikke helt kan måle stigningen lenger, når en er så langt. Skal ligge på rundt 80.000, om den har steget som sist, men kan ligge på 50.000 å være greit også
og så morsomt da man kan se det er et bitte lite menneske! Håper du ble mindre bekymret nå
Det var god service!