Tidlig ultralyd

Åh, dette høres tøft ut :Heartred jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke er nok signaler noen ganger og hvorfor det vises så dårlig innimellom?! Og hvordan er det dårlig sikt inni magen når det er innvendig?:scratch Hva er forklaringen når de sier at det kommer til å gå bra uten å «se»? Jeg skjønner godt at du blir usikker, sliten og lei, for du har ikke noe annet enn gyns ord på at det går bra. Men har hørt flere historier der de først har fått vite at det ikke går bra, men når de blir sjekket senere så er alt bra likevel :oops:
Håper det er tilfelle hos deg at det ser usikkert ut (fra ditt ståsted), men at det går bra likevel!:Heartred
Han har noe av det beste utstyret som finnes! Er pga arrvev fra keisersnitt at han ikke ser, for de sperrer fullstendig for alle signaler. Får ikke målt hjerteslagene engang :arghh: så han prøvde å telle seg fram til hva han så av hjerteblink! Så frustrerende. Så må bare ta tiden til hjelp, helt til den lille er blitt større eller til det evt ikke er mer å se:sorry: Sist på ultralyd i uke 8 trodde han jeg hadde mistet, pga han fant ikke lille, men er pga keisersnitt-arrene gjør så det blir en mur både visuelt, men også for signalene... haff! Men den lever nå iallefall❤️

Han har noe av det beste utstyret som finnes! Er pga arrvev fra keisersnitt at han ikke ser, for de sperrer fullstendig for alle signaler. Får ikke målt hjerteslagene engang :arghh: så han prøvde å telle seg fram til hva han så av hjerteblink! Så frustrerende. Så må bare ta tiden til hjelp, helt til den lille er blitt større eller til det evt ikke er mer å se:sorry: Sist på ultralyd i uke 8 trodde han jeg hadde mistet, pga han fant ikke lille, men er pga keisersnitt-arrene gjør så det blir en mur både visuelt, men også for signalene... haff! Men den lever nå iallefall❤️
Så den vil hjelpe når livmoren kommer høyere og over arrene og ultralyden kan taes utvendig?

Så den vil hjelpe når livmoren kommer høyere og over arrene og ultralyden kan taes utvendig?

Ja, bare, bare den lille ikke ligger langt ned og han må måle den ene kroppsdelen:p men ser helt fint med innvendig ultralyd, lille må bare bli større også komme litt lenger opp.Så jeg må rett og slett bare godta at det tar litt tid:bag: Og jeg er sånn alt skulle helst vært gjort igår:wacky:

Vis vedlegget 4734327+2 og har vært på ultralyd hos gyn igjen❤️ Målt til 6+3. Igjen er det SÅ dårlig sikt inn at det bare ser ut som en svart, tom sekk. Må presse ned på livmoren utvendig(innvendig ultralyd) mens han prøver å få noen som helst bilder. Vi ser hjerteaktivitet, men maskinen får ikke målt pga 0 signaler:bag::wideyed: han telte til 107, men kan være mer. Skjønner ingenting, da jeg vet når EL var og hadde så vonde el-smerterog positive tester(som er bekreftet på venstre side). Og tempgraf.. han sa kroppen bare er sånn noen ganger, egget kan gå i dvale:confused004:confused004:confused004 Har jo hatt en dårlig følelse hele veien, og spørs om det er en grunn til det! Testet positivt 2.oktober, så kan ikke være kortere på vei heller! Problemet er at det 0 sikt inn i magen og får ikke opp hjerteslagene engang, for signalene går ikke gjennom:arghh:Gyn er veldig positiv og mener detta går veien, men det er dessverre ikke jeg. Og da er det dritt å slite med kvalme, for ingenting evt... faen, altså:arghh: Så skal det gå gærli, så kan det i grunnen bare gå gærli nå, synes jeg! Gidder ikke det skal dra ut heller:shifty: Tok ny hCG-måling, på tross av man ikke helt kan måle stigningen lenger, når en er så langt. Skal ligge på rundt 80.000, om den har steget som sist, men kan ligge på 50.000 å være greit også❤️ Er lei allerede kjenner, jeg... mange uker med usikkerhet tar på... Ny ultralyd om en uke igjen...
Krysser fingrene for at det bare er sikten det er noe i veien med, og at det står bra til med lille inni der. 107 i hjertefrekvens er jo fint! Skjønner at usikkerheten tar på, spesielt når du sliter sånn med kvalme og symptomer. Håper du får gode svar om en uke.

Nei vet du hva, skulle hatt time klokka 19:45 i dag, så kommer vi også er døren låst , står å banker på og prøver å ringe i over 20 min. Så ringer de opp og sier at jeg må ha sett feil på timen min, men det hadde jeg jo ikke. Hun fant timen min (som jeg og hadde fått bekreftet på sms) Så det var rett og slett en glipp i systemet - de har ikke åpent så sent på onsdager - så hun beklaget og sa jeg fikk en ny time i morgen samme tid.

Så litt skuffet er jeg jo. Måtte jo ordne barnevakt, kjøre fra Sandnes til Stavanger, gjennom bom, betale parkering, stod i pøs regn i 20 min å ventet, og sønnen måtte droppe trening i dag pga det, for vi kunne ikke kjøre han siden det krasja med timen vi hadde. Så mange ringvirkninger. Håper vi får litt avslag på timen i morgen, men tviler jo.
Hvordan gikk ultralyden? :Heartred

Glemte å skrive her! Skrev i skjult forum! Det gikk kjempefint ❤️ fikk se et sprellende lite menneske og ble målt til 9+3, som stemte akkurat med mens termin (2,5 cm). Hjertefrekvens på 179. Og jeg fikk i tillegg ultralyden gratis , så det var god service også ❤️
Så godt å høre:love7 og så morsomt da man kan se det er et bitte lite menneske! Håper du ble mindre bekymret nå:happy: Det var god service!

Var på tidlig privat UL 31.oktober og fikk sett hjerteslag Lille gjemte seg bak plommesekken, så var litt vanskelig å måle, men ble målt til 6+2 som stemmer ok med menstermin (skulle være 6+3 den dagen i følge menstermin). Jeg har hatt veldig korte sykluser og har tatt eggløsningstester og målt temp i over et halvt år. I følge EL skal jeg være 3 dager lengre på vei. Blir spennende å se på TOUL og OUL!

Var på tidlig privat UL 31.oktober og fikk sett hjerteslag Lille gjemte seg bak plommesekken, så var litt vanskelig å måle, men ble målt til 6+2 som stemmer ok med menstermin (skulle være 6+3 den dagen i følge menstermin). Jeg har hatt veldig korte sykluser og har tatt eggløsningstester og målt temp i over et halvt år. I følge EL skal jeg være 3 dager lengre på vei. Blir spennende å se på TOUL og OUL!
Bestilte ny privat og ble målt til EL-termin, så da er jeg brått 9+5:happy093

Angrer på at jeg ikke har bestilt tidlig ultralyd privat, siden jeg synes det er så lenge å vente til den ordinære tidlig ultralyden den 16. desember. Usikker på når terminen min blir, kan i dag være alt fra uke 7-10.

Back
Topp