Vis vedlegget 4734327+2 og har vært på ultralyd hos gyn igjen

Målt til 6+3. Igjen er det SÅ dårlig sikt inn at det bare ser ut som en svart, tom sekk. Må presse ned på livmoren utvendig(innvendig ultralyd) mens han prøver å få noen som helst bilder. Vi ser hjerteaktivitet, men maskinen får ikke målt pga 0 signaler

han telte til 107, men kan være mer. Skjønner ingenting, da jeg vet når EL var og hadde så vonde el-smerterog positive tester(som er bekreftet på venstre side). Og tempgraf.. han sa kroppen bare er sånn noen ganger, egget kan gå i dvale

Har jo hatt en dårlig følelse hele veien, og spørs om det er en grunn til det! Testet positivt 2.oktober, så kan ikke være kortere på vei heller! Problemet er at det 0 sikt inn i magen og får ikke opp hjerteslagene engang, for signalene går ikke gjennom

Gyn er veldig positiv og mener detta går veien, men det er dessverre ikke jeg. Og da er det dritt å slite med kvalme, for ingenting evt... faen, altså

Så skal det gå gærli, så kan det i grunnen bare gå gærli nå, synes jeg! Gidder ikke det skal dra ut heller

Tok ny hCG-måling, på tross av man ikke helt kan måle stigningen lenger, når en er så langt. Skal ligge på rundt 80.000, om den har steget som sist, men kan ligge på 50.000 å være greit også

Er lei allerede kjenner, jeg... mange uker med usikkerhet tar på... Ny ultralyd om en uke igjen...