Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er litt avhening av hvilket sykehus du skal på. Tror jeg har hørt at noen sykehus gir time ganske fort etter henvisning og hos noen sykehus må du vente til nærmere timen.Har fått time til første svangerskapskontroll, og hvis jeg forstår riktig blir man da satt opp til OTUL. Hvor lang tid tar det før vi får beskjed om når vi får time til OTUL?![]()
Hvor langt er du på vei når du skal ha timen din? Er det hos fastlegen eller gynekolog du skal til?Har fått time til første svangerskapskontroll, og hvis jeg forstår riktig blir man da satt opp til OTUL. Hvor lang tid tar det før vi får beskjed om når vi får time til OTUL?![]()
Skal til helsestasjon, skal i uke 8 (7+4). Har også bestilt privat ultralyd til uken etter. Vi skal reise i desember så har håp om å få vite kjønn på OTUL.Hvor langt er du på vei når du skal ha timen din? Er det hos fastlegen eller gynekolog du skal til?
Er 9+2 når jeg har timen 

Endelig 

Skjønner deg godt, det er sååå lenge til uke 12Vi var egentlig enige om å vente til den ultralyden vi får i uke 12, men nå er jeg farlig nærme å bestille en TUL altså…
Vurderte 28/10, da er jeg 8+4

Kanskje i en ny tråd?
Jeg er så spent! Krysser fingrene for et levende lite frø
Håper dagene går raskt!Masse lykke til!Da er straks TUL timen her... I morgen braker det løs! Da er eg 6+3!
Er redd eg kanskje er for tidlig, men håper ikkje der og håper alt ser bra ut
Så redd for å få dårlig beskjed og måtte gå gjennom ennda en mist![]()

Lykke til! I morgen(tirsdag) skal jeg. Skrekkblandet fryd. Krysser fingrene for at alt står bra til for oss begge!Da er straks TUL timen her... I morgen braker det løs! Da er eg 6+3!
Lykke tilLykke til! I morgen(tirsdag) skal jeg. Skrekkblandet fryd. Krysser fingrene for at alt står bra til for oss begge!

Hvordan gikk det?Da er straks TUL timen her... I morgen braker det løs! Da er eg 6+3!