Tidlig ultralyd

Har fått time til første svangerskapskontroll, og hvis jeg forstår riktig blir man da satt opp til OTUL. Hvor lang tid tar det før vi får beskjed om når vi får time til OTUL?:confused004

Jeg er under oppfølging etter å ha mists sist og har fått time til ultralyd hos gynekolog 6+5. Fått beskjed om å ta Utrogestan to ganger om dagen og teste annenhver dag for å følge med på at hcg ikke synker frem mot det. Fryktelig spent, virker uendelig lenge til!

Har fått time til første svangerskapskontroll, og hvis jeg forstår riktig blir man da satt opp til OTUL. Hvor lang tid tar det før vi får beskjed om når vi får time til OTUL?:confused004
Tror det er litt avhening av hvilket sykehus du skal på. Tror jeg har hørt at noen sykehus gir time ganske fort etter henvisning og hos noen sykehus må du vente til nærmere timen. :)

Hvor langt er du på vei når du skal ha timen din? Er det hos fastlegen eller gynekolog du skal til?

Fremdeles usikker på når jeg skal booke ultralyd, er 6+1 nå.

Vi var egentlig enige om å vente til den ultralyden vi får i uke 12, men nå er jeg farlig nærme å bestille en TUL altså… :hilarious:
Vurderte 28/10, da er jeg 8+4

Jeg har fått innkalling på sykehuset 6+2(tirsdag). Pga historikk med exu. Syns det er litt tidlig for jeg er redd for å ikke få se hjerteslag. Men målet med ultralyden er jo først og fremst å se at svangerskapet er i livmor. Ser jeg ikke hjerteslag har jeg bestilt time til privat en uke etter. Får jeg se hjerteslag tror jeg jeg endrer timen til privat til uke 8 eller 9. syns det er lenge å gå fra uke 6+2 og helt til 12+5 når jeg har tidlig ultralyd.

Da er straks TUL timen her... I morgen braker det løs! Da er eg 6+3!
Er redd eg kanskje er for tidlig, men håper ikkje der og håper alt ser bra ut :Heartpink
Så redd for å få dårlig beskjed og måtte gå gjennom ennda en mist:sorry:
Lykke til! I morgen(tirsdag) skal jeg. Skrekkblandet fryd. Krysser fingrene for at alt står bra til for oss begge!

Da er straks TUL timen her... I morgen braker det løs! Da er eg 6+3!
Er redd eg kanskje er for tidlig, men håper ikkje der og håper alt ser bra ut :Heartpink
Så redd for å få dårlig beskjed og måtte gå gjennom ennda en mist:sorry:
Hvordan gikk det? :Heartred

Back
Topp