Fått time 8/8, 12+5 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerreguudNår legen sendte henvisning fikk jeg til svar at de hadde «sommerstengt» TOUL for gravide under 35 år og at jeg bare får tilbud om UL uke 18. Ble kjempestresset da jeg opplevde MA i januar og virkelig ikke ønsker vente så lenge. Fikk heldigvis avtalt TOUL ved å ringe direkte til et annet sykehus 4timers kjøring unna, men det er det verdt. Utrolig at de ikke klarer å holde et stabilt tilbud, og dette er ikke første gang dette har skjedd her. Fikk time 05/08 (12+2) og fikk ordinær UL 22/09 (19+1).
OTUL er vel mellom uke 11 og 14, så det er ikke sentFått tid til OTUL i starten av august når jeg er 13+2regner med det er så “sent” pga ferie. Men fint å ha noe å se frem til etter ferien!
Tenkte mest på at det var i slutten av den perioden, enn starten. Så for meg oppleves det litt sent. Spesielt med tanke på at det jo er for å avdekke avvik, og det vil man vel helst oppdage så tidlig som mulig hvis svangerskapet skal avbrytes. Men det går helt greit, altsåOTUL er vel mellom uke 11 og 14, så det er ikke sentMin ble flyttet fra 12+1 til 13+1 pga stor pågang.
Så herlig, gratulererEndelig kom dagen for første UL (uke 8) og her så vi jammen et nydelig bankende hjerte. Ble satt frem til uke 9+0, så det var jo festlig. Utrolig letter!

Tuusen takkSå herlig, gratulerer![]()