Tidlig ultralyd

1991solsikke

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Tenkte å samle tanker rundt tidlig ultralyd i en tråd. Er det mange som skal på tidlig ultralyd?
 
Skal kun på den obligatoriske med NIPT. Fått time 18 juli. Da er jeg 11+6 :Heartred
 
Blir muligens en privat i uke 7 bare for og sjekke om det er liv og den er der den skal være. Blir ganske mye ekstra oppfølging denne gangen, men vet ikke hvor tidlig de setter i gang
 
Jeg skal når jeg er 6+6 eller 7+0, ikke bestemt meg enda :laughing001
 
Jeg skal på den offentlige tidlige ultralyden. Usikker på om jeg orker å gå til privat først. Gjorde det i forrige svangerskap i uke 9. Fikk jo bekreftet at det var liv da, men så jo ikke noe egentlig. Litt usikker på om jeg gidder å bruke 1200kr på det.
 
Jeg skal neste uke, da skal jeg være rundt 6+4, tror egentlig litt lenger. Så det blir spennende!
 
Skal 6+0! (Onsdag). Har også egentlig time (hos en annen) når jeg er 6+6, men hvis vi får se hjerteslag på onsdag avbestiller vi nok den til uken etter. Time hos FL 7+6 som også har UL :love017
 
Jeg har bestilt på privat til 6+5 fordi jeg ikke har fått i jordmor, og det ble sagt etter EXU at jeg skal sjekke i uke 7 pga. faren for ny exu :facepalm: skal på legetime på onsdag så får ta det opp med han!
 
Jeg skal på sykehuset 7+1 (om 14dager). Tilbud ved IVF her. Ah, det føles såå lenge til! Tester dere noe selv i mellomtiden?
 
Ble gravid gjennom IVF denne gangen og får da ultralyd i uke 7, blir sikkert i slutten av juni som føles ut som en hel eeevighet til… :angelic:
 
Last edited:
Får tidlig UL av ivf-klinikken, veldig glad for det! Disse ukene med venting er uendelig lange! «Bare» 16 dager til, vil da være 7+3 :)
 
Back
Topp