Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg!Om barnefar ikke kan delta, kan man ha med seg hvem man vil?
Ja det kan manOm barnefar ikke kan delta, kan man ha med seg hvem man vil?

Ja, stemmer!Vi er vel like langt på vei ?termin 13. oktober? 9+1 her i dag

Samme dag som megfått satt opp time til tidlig ordinær ultralyd nå 11 april! fikk egentlig timen 4 april, men er midt i påsken, så fikk flytta på den haha. Er 13+4 den 11, så sniker meg akkurat innafor perioden man kan ta![]()
Hvis jeg teller med de to gangene jeg har vært hos fastlegen og fått kikke på ultralyd har jeg vært på 5 ultralyder hittil (11+6). To privat, to hos fastlegen og en på sykehuset (henvist grunnet MA sist svangerskap).Jeg skal på tidlig ordinær ultralyd 12.04, og er da 13+4. Ringte inn for å høre om jeg kunne få time før, men pga. at påska var helt full, så mente hun det ville vere for tidlig å få se alt de ville se på den ultralyden om timen ble før påska. Jeg hadde lyst å dele nyheten med barna, resten av familien og venner i påsken, så vurderer litt å bestille en time privat for å bekrefte fremdeles liv. Er redd for sa/ma uten å vite det. Men hvor mange tidlige ultralyder er «innafor»? Har allerede vært på en…
Tror ikke det er noe fasitsvar på det. Jeg ville tatt en sjekk før påsken sånn at du kan dele med trygghetJeg skal på tidlig ordinær ultralyd 12.04, og er da 13+4. Ringte inn for å høre om jeg kunne få time før, men pga. at påska var helt full, så mente hun det ville vere for tidlig å få se alt de ville se på den ultralyden om timen ble før påska. Jeg hadde lyst å dele nyheten med barna, resten av familien og venner i påsken, så vurderer litt å bestille en time privat for å bekrefte fremdeles liv. Er redd for sa/ma uten å vite det. Men hvor mange tidlige ultralyder er «innafor»? Har allerede vært på en…

Da tror jeg kanskje at jeg gjør detTror ikke det er noe fasitsvar på det. Jeg ville tatt en sjekk før påsken sånn at du kan dele med trygghet![]()

Ble målt til 12+6.
7+4 vs 9+1. Selv om de 11 dagene kjentes ut som 2 mnd! 9+1 og spretter litt rundt inni der
Klarte ikke å vente en hel uke til, men ble så letta og glad
Det er ikke noe fasit på hvor mange man skal dra på. Hadde selv fra uke 5+2 og til nå 13+6 hvertfall 6-7 stk for å se baby og kontrollere cysteJeg skal på tidlig ordinær ultralyd 12.04, og er da 13+4. Ringte inn for å høre om jeg kunne få time før, men pga. at påska var helt full, så mente hun det ville vere for tidlig å få se alt de ville se på den ultralyden om timen ble før påska. Jeg hadde lyst å dele nyheten med barna, resten av familien og venner i påsken, så vurderer litt å bestille en time privat for å bekrefte fremdeles liv. Er redd for sa/ma uten å vite det. Men hvor mange tidlige ultralyder er «innafor»? Har allerede vært på en…
Å ta ultralyd utsetter ikke den lille i magen for fare, så heller ta en UL ekstra enn å være bekymraJeg skal på tidlig ordinær ultralyd 12.04, og er da 13+4. Ringte inn for å høre om jeg kunne få time før, men pga. at påska var helt full, så mente hun det ville vere for tidlig å få se alt de ville se på den ultralyden om timen ble før påska. Jeg hadde lyst å dele nyheten med barna, resten av familien og venner i påsken, så vurderer litt å bestille en time privat for å bekrefte fremdeles liv. Er redd for sa/ma uten å vite det. Men hvor mange tidlige ultralyder er «innafor»? Har allerede vært på en…
Hilsen hu som er 9+1 og som har vært på sin tredje UL i dag 
Jeg har dog ingenting å kontrollere, og har ikke opplevd noe selv som tilsier at jeg skal trenge flere ultralyder, så det er jo bare for nysgjerrighetens skyld, og for å være på den helt sikre sida før vi deler. Har hørt om ei der fosteret slutta å utvikle seg i uke 8 og ikke fant ut før i uke 14, og om flere som har abortert uten å vite… Blir litt stressa av det, men ønsker ikke virke hysterisk heller. Den ene private klinikken her har helt fullt før påske, så håper den andre har noe ledig. Om ikke får jeg vell bare la det gåDet er ikke noe fasit på hvor mange man skal dra på. Hadde selv fra uke 5+2 og til nå 13+6 hvertfall 6-7 stk for å se baby og kontrollere cyste![]()

Hadde kjørt på med ekstra ultralyd jegJeg har dog ingenting å kontrollere, og har ikke opplevd noe selv som tilsier at jeg skal trenge flere ultralyder, så det er jo bare for nysgjerrighetens skyld, og for å være på den helt sikre sida før vi deler. Har hørt om ei der fosteret slutta å utvikle seg i uke 8 og ikke fant ut før i uke 14, og om flere som har abortert uten å vite… Blir litt stressa av det, men ønsker ikke virke hysterisk heller. Den ene private klinikken her har helt fullt før påske, så håper den andre har noe ledig. Om ikke får jeg vell bare la det gå![]()
![]()

Jeg hadde bare gått på UL som du planlegger å gjøreJeg har dog ingenting å kontrollere, og har ikke opplevd noe selv som tilsier at jeg skal trenge flere ultralyder, så det er jo bare for nysgjerrighetens skyld, og for å være på den helt sikre sida før vi deler. Har hørt om ei der fosteret slutta å utvikle seg i uke 8 og ikke fant ut før i uke 14, og om flere som har abortert uten å vite… Blir litt stressa av det, men ønsker ikke virke hysterisk heller. Den ene private klinikken her har helt fullt før påske, så håper den andre har noe ledig. Om ikke får jeg vell bare la det gå![]()
![]()