Tidlig ultralyd?

Har bestilt en til når jeg er 8+6 og en til 11+6.

Vet det bare er tre uker mellom, men gjorde dette forrige graviditet og syns det var fint. Etter første tul forteller vi besteforeldre og tanter/onkler. Etter neste går vi mer "offentlig" ut med det til venner og sånt :happy:
 
Hvor bestiller dere TUL? Noen som har tips til et ålreit sted i Oslo-området?
 
Ja, vil bekrefte at alt står bra til før vi forteller noe til ungene :) Siden dette er tredjemann regner jeg med at det kommer til å vises relativt tidlig! Mener å huske at det vistes rundt uke 10 med nr 2 iallfall..
OY! Jeg venter også nr 3, og jeg hadde planer om å ikke fortelle de noe før oul ;) kan bare drite i det da skjønner jeg! Haha
 
OY! Jeg venter også nr 3, og jeg hadde planer om å ikke fortelle de noe før oul ;) kan bare drite i det da skjønner jeg! Haha
Neida, ikke nødvendigvis. Jeg sjekket bilder fra mine - og magen min syntes godt da i uke 18. ellers så liten i uke 10, knapt i uke 16. dette var med nr 2. Håper det drøyer litt med denne, men virker som det går en del fortere :hilarious: håper å drøye til uke 12 iallefall her! Bare ta på romslige klær for omverden.
 
Bestilt tul 17. februar. Håper klare å holde det hemmelig til etter tul.
 
Har bestilt selv hos privat ul rundt uke 10. Mest for nysgjerrigheten sin del :)
 
Skal til TUL i uke 7, pga FER. Så glad for det, hadde nok bestilt en TUL vist ikke den fulgte med. Skal også bestille en til når jeg er i uke 13-14 , ønsker gjerne å vite kjønnet, pluss vi har planer om å prøve å holde dette hemmelig for familie frem til da. Det er sykt lenge til, så spent på om vi klare å skjule det så lenge ... o_O:oops:
 
Back
Topp