Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Jeg håper at neste ultralyd blir like bra som i dag og at alt fortsetter å utvikle som det skal! Jeg skjønner godt hvordan du føler. Vi er i samme båt og i morgen har jeg min første ultralyd. Da er jeg 6+3.Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vår Gynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid Som forventet, kun 1, men det er helt perfekt! Vi fikk se et nydelig bankende hjerte, og et knøtt som var hele 7,3mm
Hadde også to «lommer/bobler» med væske inni livmora som gynekologen ikke helt visste hva var. Hun ville ha meg på ny kontroll om 2 uker for å sjekke disse. Hun regnte ikke med det var noe farlig, men ville sjekke det opp igjen i alle fall. Det er jo egentlig helt perfekt, for da får jeg se lille knøttet igjen allerede om 2 uker Krysser fingrene for at det er ufarlige væskebobler Noen andre som har opplevd dette?
Er så overlykkelig over at det endelig har funket 5 år med prøving og 5 prøverørsforsøk måtte til. Endelig er det vår tur Ord kan ikke beskrive følelsene mine nå
Åååh! Så rørende dette var. Skal innrømme at jeg fikk tårer i øynene! Gratulerer!Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vår Gynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid Som forventet, kun 1, men det er helt perfekt! Vi fikk se et nydelig bankende hjerte, og et knøtt som var hele 7,3mm
Hadde også to «lommer/bobler» med væske inni livmora som gynekologen ikke helt visste hva var. Hun ville ha meg på ny kontroll om 2 uker for å sjekke disse. Hun regnte ikke med det var noe farlig, men ville sjekke det opp igjen i alle fall. Det er jo egentlig helt perfekt, for da får jeg se lille knøttet igjen allerede om 2 uker Krysser fingrene for at det er ufarlige væskebobler Noen andre som har opplevd dette?
Er så overlykkelig over at det endelig har funket 5 år med prøving og 5 prøverørsforsøk måtte til. Endelig er det vår tur Ord kan ikke beskrive følelsene mine nå
Gratulerer så mye! Jeg håper at neste ultralyd blir like bra som i dag og at alt fortsetter å utvikle som det skal! Jeg skjønner godt hvordan du føler. Vi er i samme båt og i morgen har jeg min første ultralyd. Da er jeg 6+3.
Åååh! Så rørende dette var. Skal innrømme at jeg fikk tårer i øynene! Gratulerer!
En nydelig bankende hjerte!
Tusen takk alle sammenGratulerer så mye!!! <3
Så herlig! Gratulerer så mye
Gratulerer
Tusen takkÅå så fantastisk å se! Gratulerer!
Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vår Gynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid Som forventet, kun 1, men det er helt perfekt! Vi fikk se et nydelig bankende hjerte, og et knøtt som var hele 7,3mm
Opplevde du at de hadde vanskeligheter med å finne hjertet? Vurderer å fremskynde timen min en uke, da er jeg 6+5.. Han jeg har lyst til å gå til har bare timer på onsdager, så har ingen mulighet til andre dager. Hvor langt på vei var du da du hadde TUL?Fikk en helt fantastisk opplevelse idag med å se spira vår Gynekologen min sa at det var god grunn at jeg var kvalm for her var det ingen tvil om at jeg var gravid Som forventet, kun 1, men det er helt perfekt! Vi fikk se et nydelig bankende hjerte, og et knøtt som var hele 7,3mm
Nei hun fant hjertet veldig fort Jeg var 6+5 den dagen jeg haddeOpplevde du at de hadde vanskeligheter med å finne hjertet? Vurderer å fremskynde timen min en
Opplevde du at de hadde vanskeligheter med å finne hjertet? Vurderer å fremskynde timen min en uke, da er jeg 6+5.. Han jeg har lyst til å gå til har bare timer på onsdager, så har ingen mulighet til andre dager. Hvor langt på vei var du da du hadde TUL?
Åå, det er betryggende! Legen jeg skal til er også overlege på Ullevål, så vil tro han har peiling på dette! da satser jeg på at det er greit ift lengde på svangerskapet. På hjemmesiden står det at det er anbefalt fra 7+0, derfor jeg lurte litt.. Takk for svarNei hun fant hjertet veldig fort Jeg var 6+5 den dagen jeg hadde
Så fantastisk Gratulerer så masse!Lille minibamsemums med bankende hjerte Er 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni
Tusen takkSå fantastisk Gratulerer så masse!
Lille minibamsemums med bankende hjerte Er 7+1 og det vet jeg siden jeg ble inseminert, men ble målt til 7+6 (+/-). Gyn mente termin mellom 29-31 mai, men jeg holder meg til min termin 4. juni