Tidlig ultralyd

Men det positive er vel at så lenge du kommer over 5+0 så burde den faren være over sant? Da må vi bare bekymre oss for alt det andre :playful: Men veit du, jeg har troen på at det ordner seg for oss denne gangen :happy:
Ja, håper å kunne slappe litt mer av når jeg kommer dit! Er 4+1 i dag:facepalm: Håper du har rett og at vi begge sitter med en liten en i armene våre i februar❤️

Tenker å vente til uke 12 for å sjekke at alt ser bra ut :)

Bestilte time neste onsdag 17.06. Er da 7+5 ish! Må se at det står bra til før jeg klarer å senke skuldrene.

Har blitt kalt inn til ultralyd når jeg er 5+4, er ikke det litt tidlig og før hjertet begynner å slå?

Var på TUL idag. Var så fint å se hjertet som slo:Heartred Estimert til 6+0

Vedlegg

• 18BF5CB1-0BB6-43AE-B365-1C8A1A26D56D.png
    18BF5CB1-0BB6-43AE-B365-1C8A1A26D56D.png
    184,8 KB · Visninger: 34
Har blitt kalt inn til ultralyd når jeg er 5+4, er ikke det litt tidlig og før hjertet begynner å slå?
Hjertet begynner å slå ca 5+2 tror jeg. Men plutselig er du 3 dager kortere på vei enn du tror og da er det ikke mulig å se noe særlig. Jeg ville forsøkt å endre timen til etter 6+0 så du slipper unødvendig bekymring om du ikke får sett hjerteslag!

Var på TUL idag. Var så fint å se hjertet som slo:Heartred Estimert til 6+0
Så herlig! Har blitt satt opp på TUL 7+6 (ivf), men det spørs om ikke jeg tar en tur til legen først. Hun bruker å være veldig ivrig med ultralydapparatet sitt :pFikk se et hjerte som slo i uke 6 forrige gang og det var veldig betryggende :)

Har aldri hatt tul før, men vurderer det sterkt denne gangen! Tenker rundt uke 12 :) Vil ikke si det til de kommende storesøsknene før vi vet at alt ser greit ut der inne. Kunne godt ha ventet til uke 18-20 etter oul med å fortelle barna, meen tror kanskje at magen vil komme før og veldig usikker på om jeg klarer å skjule det for omverdenen:p Barna må jo få vite det først (bortsett fra de aller nærmeste som klarer å holde det hemmelig).

Skal på TUL 6+6, håper jeg ser et bankende hjerte:Heartred
Leste på jordmorklinikken at de anbefaler TUL fra 7+0 for å være 100% sikker på at man kan se et bankende hjerte. Men godt å se at flere her inne har sett det så tidlig i uke 6 :D

Bestilte meg nettopp tul til jeg er 6+4 (bare 2 dager til :eek:). Jeg hadde egentlig ikke tenkt det så tidlig, men kjenner jeg trenger å se at det er noe der og om alt ser bra ut :p Blir spennende :happy:

Back
Topp