Tidlig ultralyd

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av Hoppestokk, 7 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hoppestokk Glad i forumet Himmelbarn Februarbarna 2020

Her kan vi dele opplevelsene våre når vi evt. har vært på tidlig ultralyd ❤️

2. Hoppestokk Glad i forumet Himmelbarn Februarbarna 2020

Jeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig ❤️
    IMG_20190607_153303.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 25
  3. Toffifee Gift med forumet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Fantastisk! ❤️ Gleder meg til å dra på tul og forhåpentligvis se bankende hjerte her også ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Lyshuset Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Ååå, så fantastisk! For en følelse det må være å få vite at hjertet slår :D:rolleyes:

5. Hoppestokk Glad i forumet Himmelbarn Februarbarna 2020

Ja, virkelig! Lå lenge med øynene igjen mens han leita, var så redd for dårlig nytt ❤️ Gleder meg til flere i gruppa får gode svar også!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  6. Ladybug1 Prinsemamma

Så herlig ❤️ Skal på TUL den 17. Håper å se et bankende hjerte der også :happy:

7. Hoppestokk Glad i forumet Himmelbarn Februarbarna 2020

Krysser fingrene ❤️Hvor mange uker er du da?

8. Ladybug1 Prinsemamma

Da er jeg 6+5 :)

9. Emilie89 Elsker forumet Assistert-jentene

C51A1CFF-F69F-4DA1-B59C-D55A77F368ED.jpeg 6+2 ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 20
  10. Angel22 Flørter med forumet

11. Emilie89 Elsker forumet Assistert-jentene

Ja, det gjorde vi ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 4
  12. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

13. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Bankende hjerte 7 + 2 :love017:Heartred

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 17
  14. RainbowDash Forumet er livet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Ligner akkurat på det vi fikk se på ul i dag, bortsett fra at vi ikke fikk se hjertet. Jeg var ca i uke 5 sa gyn.

15. Hoppestokk Glad i forumet Himmelbarn Februarbarna 2020

Måtte det bare utvikle seg riktig ❤️

16. tussa137 Elsker forumet Maiblomstene 2017 Februarbarna 2020

Ultralyd i går. 7+3 da. Gynekologen sa han ville se litt før han begynte å fortelle, men jeg kikket og så ganske raskt at det var en liten klump der, med et hjerte som slo :Heartred So far, so good, puster litt lettet ut, men fortsetter å krysse fingrene.

• Hjertelig Hjertelig x 13
  17. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Så herlig! :) Jeg skal på mandag. Er da etter mine beregninger 7+2. Jeg både gleder, og gruer meg :sorry:

18. tussa137 Elsker forumet Maiblomstene 2017 Februarbarna 2020

Ja, det var fint! Var så sykt nervøs på forhånd! Ikke vært så nervøs med de andre to, blir visst bare mer og mer bekymret, selv om jeg ikke har noen traumatiske opplevelser knyttet til disse tingene. Det har gått helt fint hele tiden med de andre to. Klarer dette frøet hele veien blir nok dette siste, da klarer jeg ikke mer svangerskapsnervøsitet ;)
    Jeg vet, er sånn når man har vært der og man ser det går fint så får man lyst til å gå tilbake dagen etter sånn at man bare kan glede seg! ;) Lykke til! :)

19. Maru246 Forelsket i forumet Februarbarna 2020

7 + 4! Hjertet banket som bare det! Fikk beskjed om at dette så helt perfekt ut og at hun ville bli veldig overrasket hvis noe gikk galt i dette svangerskapet! :love7:love7 Jeg er så glad og lettet! Var så bekymret for at hun ikke skulle se noe eller at poden skulle være død...

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 9
  20. J30 Flørter med forumet

Så godt å høre, gratulerer :happy093

Del denne siden