Tidlig ultralyd

Hoppestokk

Elsker forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Februarlykke 2022❄️
Her kan vi dele opplevelsene våre når vi evt. har vært på tidlig ultralyd ❤️
 
Jeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig ❤️
IMG_20190607_153303.jpg
 
Jeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig ❤️
Vis vedlegget 300301
Fantastisk! ❤️ Gleder meg til å dra på tul og forhåpentligvis se bankende hjerte her også ❤️
 
Ååå, så fantastisk! For en følelse det må være å få vite at hjertet slår :D:rolleyes:

Ja, virkelig! Lå lenge med øynene igjen mens han leita, var så redd for dårlig nytt ❤️ Gleder meg til flere i gruppa får gode svar også!
 
C51A1CFF-F69F-4DA1-B59C-D55A77F368ED.jpeg 6+2 ❤️
 
Bankende hjerte 7 + 2 :love017:Heartred
 

Vedlegg

  • 153084DB-6607-4329-B725-9BFE491763FE.jpeg
    153084DB-6607-4329-B725-9BFE491763FE.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 110
Jeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig ❤️
Vis vedlegget 300301
Ligner akkurat på det vi fikk se på ul i dag, bortsett fra at vi ikke fikk se hjertet. Jeg var ca i uke 5 sa gyn.
 
Ultralyd i går. 7+3 da. Gynekologen sa han ville se litt før han begynte å fortelle, men jeg kikket og så ganske raskt at det var en liten klump der, med et hjerte som slo :Heartred So far, so good, puster litt lettet ut, men fortsetter å krysse fingrene.
 
Ultralyd i går. 7+3 da. Gynekologen sa han ville se litt før han begynte å fortelle, men jeg kikket og så ganske raskt at det var en liten klump der, med et hjerte som slo :Heartred So far, so good, puster litt lettet ut, men fortsetter å krysse fingrene.
Så herlig! :) Jeg skal på mandag. Er da etter mine beregninger 7+2. Jeg både gleder, og gruer meg :sorry:
 
Så herlig! :) Jeg skal på mandag. Er da etter mine beregninger 7+2. Jeg både gleder, og gruer meg :sorry:
Ja, det var fint! Var så sykt nervøs på forhånd! Ikke vært så nervøs med de andre to, blir visst bare mer og mer bekymret, selv om jeg ikke har noen traumatiske opplevelser knyttet til disse tingene. Det har gått helt fint hele tiden med de andre to. Klarer dette frøet hele veien blir nok dette siste, da klarer jeg ikke mer svangerskapsnervøsitet ;)
Jeg vet, er sånn når man har vært der og man ser det går fint så får man lyst til å gå tilbake dagen etter sånn at man bare kan glede seg! ;) Lykke til! :)
 
7 + 4! Hjertet banket som bare det! Fikk beskjed om at dette så helt perfekt ut og at hun ville bli veldig overrasket hvis noe gikk galt i dette svangerskapet! :love7:love7 Jeg er så glad og lettet! Var så bekymret for at hun ikke skulle se noe eller at poden skulle være død...
 

Vedlegg

  • 003FC8EA-54BB-4819-A976-0A204D8F9331.jpeg
    003FC8EA-54BB-4819-A976-0A204D8F9331.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 74
7 + 4! Hjertet banket som bare det! Fikk beskjed om at dette så helt perfekt ut og at hun ville bli veldig overrasket hvis noe gikk galt i dette svangerskapet! :love7:love7 Jeg er så glad og lettet! Var så bekymret for at hun ikke skulle se noe eller at poden skulle være død...
Så godt å høre, gratulerer :happy093
 
Back
Topp