Tidlig ultralyd

En tråd i 'Våre bilder og dagbøker' startet av Hoppestokk, 7 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Toffifee Forumet er livet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Det var en gøy vinkel! Føler ikke jeg har sett baby på tul i den vinkelen før så «sent» :love017

2. Snorkfrøken7 Forelsket i forumet

Ja, gynekologen fikk til mange artige vinkler. Føler vi fikk se mye, det ble også noen herlige videoer av bevegelser og hjertelyd ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Så herlige bilder :love017

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Månemamma Andre møte med forumet Assistert-jentene

9+5 i dag. En liten sprettball som ivrig ville vise seg frem. Fikk se en liten vinkende arm. Nydelig liten refleks da legen dytta i magen❤️

Noen andre som har vært tul enda? :)

Vedlagte filer:

5. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

13+1 (men ble målt til 13+5) og vår lille gutt hadde nesten ikke tid til å bli målt for han var så aktiv :love017 Til slutt snudde han bare rumpa til slik at vi ikke fikk se mer :laughing002:Heartblue C01B6C34-84CA-46F8-BD4F-EFF05B81E165.jpeg

• Hjertelig Hjertelig x 8
    • Liker Liker x 1
  6. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

TUL i dag. 12+6/13+0, men ble målt til 13+2. Alt så bra ut. Utrolig gøy å se den lille ❤

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  7. Månemamma Andre møte med forumet Assistert-jentene

For en skjønn liten en❤️ gleder meg til ul i uke 14. Kanskje den lille vil vise kjønn. Fikk dere se kjønn? :)

8. Toffifee Forumet er livet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Jeg fikk se kjønn i uke 14, ja :D En liten lillebror her :Heartblue

• Morsom Morsom x 1
  9. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Jordmor var veldig sikker på kjønn. Hun mente at det var jente, og at jeg måtte ringe henne hvis de sa noe annet på OUL :p

• Morsom Morsom x 1
  10. Allyy Glad i forumet Februarbarna 2020

12 + 6, men målt til 13 + 1 :dummy1: Skulle ønske bilde ble bedre da, siden jeg følte vi fikk se mye bedre med en gang ultralyden starta :(
    Var dere nødt til å bøye dere fram og holde nakken oppe med armen for å kunne se skjermen? Synes det var litt rart at legen aldri snudde skjermen mot meg, og at jeg måtte ligge så ubehagelig... Kan man ikke sette den greia man ligger på litt opp, så man slipper å ha vondt i nakken resten av kvelden? :sorry:

Vedlagte filer:

Last edited: 5 Aug 2019
  11. Månemamma Andre møte med forumet Assistert-jentene

11+5. Helt utrolig hvordan disse små vokser i rekordfart elsk på den lille :)

Vedlagte filer:

12. Månemamma Andre møte med forumet Assistert-jentene

Hørtes veldig slappt ut spør du meg. Vanligvis har de jo en skjerm for pasienten også. Det har ihvertfall vi opplevd alle gangene vi har vært på UL. Stakkars. Håper du kan be om en liten nakkemassasje i kveld. Også en kopp te for pampers❤️ forresten, så gøy å se lille nurket❤️ gratulerer

13. Toffifee Forumet er livet Februarbarna 2020 Januarlykke 2020

Fint å bli satt frem :D

Men syns det var slapt av legen, ja! Hun jeg var hos hadde en superbehagelig «liggestol» med en kjempestor TV-skjerm på veggen rett foran, så fikk jeg pute i nakken og alt da jeg lå der :) Hun hadde en egen skjerm «bak» meg som hun kikka på.

14. Mamashark Forelsket i forumet Februarbarna 2020

TUL i dag, målt til 12+5 som stemmer på en prikk med menstermin :D Jordmor gjettet på gutt, men NIPT -testen sier jente :p Uansett, alt så helt perfekt ut:Heartred

Vedlagte filer:

Del denne siden