Det var en gøy vinkel! Føler ikke jeg har sett baby på tul i den vinkelen før så «sent»9+6-10+0 - fra gårsdagens første ultralyd innvendig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en gøy vinkel! Føler ikke jeg har sett baby på tul i den vinkelen før så «sent»9+6-10+0 - fra gårsdagens første ultralyd innvendig.
Ja, gynekologen fikk til mange artige vinkler. Føler vi fikk se mye, det ble også noen herlige videoer av bevegelser og hjertelydDet var en gøy vinkel! Føler ikke jeg har sett baby på tul i den vinkelen før så «sent»
Så herlige bilder9+6-10+0 - fra gårsdagens første ultralyd innvendig.
For en skjønn liten en gleder meg til ul i uke 14. Kanskje den lille vil vise kjønn. Fikk dere se kjønn?TUL i dag. 12+6/13+0, men ble målt til 13+2. Alt så bra ut. Utrolig gøy å se den lille ❤
Jeg fikk se kjønn i uke 14, ja En liten lillebror herFor en skjønn liten en gleder meg til ul i uke 14. Kanskje den lille vil vise kjønn. Fikk dere se kjønn?
For en skjønn liten en gleder meg til ul i uke 14. Kanskje den lille vil vise kjønn. Fikk dere se kjønn?
12 + 6, men målt til 13 + 1 Skulle ønske bilde ble bedre da, siden jeg følte vi fikk se mye bedre med en gang ultralyden starta
Var dere nødt til å bøye dere fram og holde nakken oppe med armen for å kunne se skjermen? Synes det var litt rart at legen aldri snudde skjermen mot meg, og at jeg måtte ligge så ubehagelig... Kan man ikke sette den greia man ligger på litt opp, så man slipper å ha vondt i nakken resten av kvelden?
Fint å bli satt frem12 + 6, men målt til 13 + 1 Skulle ønske bilde ble bedre da, siden jeg følte vi fikk se mye bedre med en gang ultralyden starta
Var dere nødt til å bøye dere fram og holde nakken oppe med armen for å kunne se skjermen? Synes det var litt rart at legen aldri snudde skjermen mot meg, og at jeg måtte ligge så ubehagelig... Kan man ikke sette den greia man ligger på litt opp, så man slipper å ha vondt i nakken resten av kvelden?