Her kan vi dele opplevelsene våre når vi evt. har vært på tidlig ultralyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Gleder meg til å dra på tul og forhåpentligvis se bankende hjerte her ogsåJeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig
Vis vedlegget 300301
Ååå, så fantastisk! For en følelse det må være å få vite at hjertet slår
Så herlig Skal på TUL den 17. Håper å se et bankende hjerte der ogsåJeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig
Vis vedlegget 300301
Så herlig Skal på TUL den 17. Håper å se et bankende hjerte der også
Da er jeg 6+5Krysser fingrene Hvor mange uker er du da?
Ja, det gjorde viFikk du se ett bankende hjerte?
Så herlig!!
Ligner akkurat på det vi fikk se på ul i dag, bortsett fra at vi ikke fikk se hjertet. Jeg var ca i uke 5 sa gyn.Jeg var på ultralyd i dag og ble målt til 6+0,slik menstermin og tilsier. Hjertet slo godt, og størrelsen var som den skulle. Ikke så mye å se , men fikk hvertfall bekreftelse på liv, og det var deilig
Vis vedlegget 300301
Ligner akkurat på det vi fikk se på ul i dag, bortsett fra at vi ikke fikk se hjertet. Jeg var ca i uke 5 sa gyn.
Så herlig! Jeg skal på mandag. Er da etter mine beregninger 7+2. Jeg både gleder, og gruer megUltralyd i går. 7+3 da. Gynekologen sa han ville se litt før han begynte å fortelle, men jeg kikket og så ganske raskt at det var en liten klump der, med et hjerte som slo So far, so good, puster litt lettet ut, men fortsetter å krysse fingrene.
Ja, det var fint! Var så sykt nervøs på forhånd! Ikke vært så nervøs med de andre to, blir visst bare mer og mer bekymret, selv om jeg ikke har noen traumatiske opplevelser knyttet til disse tingene. Det har gått helt fint hele tiden med de andre to. Klarer dette frøet hele veien blir nok dette siste, da klarer jeg ikke mer svangerskapsnervøsitetSå herlig! Jeg skal på mandag. Er da etter mine beregninger 7+2. Jeg både gleder, og gruer meg
Så godt å høre, gratulerer7 + 4! Hjertet banket som bare det! Fikk beskjed om at dette så helt perfekt ut og at hun ville bli veldig overrasket hvis noe gikk galt i dette svangerskapet! Jeg er så glad og lettet! Var så bekymret for at hun ikke skulle se noe eller at poden skulle være død...