Tidlig ultralyd?

Legetime om en uke. Da er jeg 6+2. Håper ultralyden blir i uke 9 eller 10.
 
Bestilt time i slutten av mai, da er jeg i uke 10!
Vi har ikke barn fra før av, og har prøvd en god stund nå. Gleder meg masse til å faktisk se at det er noe :dummy::Heartred
 
Fått time for ul den 14.mai. spent på om den sitter så lenge, og hva man kommer til å se da. Tror jeg da skal være rundt 6 uker.
 
Bestilt ultralyd siste uken i Mai! Er da ca litt over 7 uker på vei :)
 
Fastlegen min henviste meg til en privat, det gikk fortest. Fikk time 14.mai. :) Det er tidlig, men jeg vet at jeg får festeblødninger som er sterke nok til å ligne mensen, så jeg vil være sikker på hvor langt jeg er på vei.
 
Jeg har bestilt tidlig UL 16. mai. Vi får besøk fra svigers 16. mai og fortelle det da. Så håper jeg får sett hjertet slå før vi sier noe. Er ca 6+0 og vet det kan være for tidlig, men krysser fingrene!
 
Oppdatering: Jeg fikk bestilt ultralyd (privat) til 29. mai. Da er jeg 9+2. Jeg får også ultralyd hos det offentlige/ legen i uke 12, og så klart den ordinære senere. Nå gleder jeg meg! Håper vi får se hjertet slå i uke 9. :love7
 
Har ikke vært på TUL enda, jeg som tenkte jeg sikkert skulle i uke 7-8. Vel, nå er jeg 7 uker på vei og henvisninga ble sendt i går. Tida gikk fra meg. :hilarious: Så da blir det en når jeg antageligvis er rundt 9 uker på vei, kanskje nærmere 10.
 
Back
Topp