Tidlig ultralyd!

I morges var vi på tidlig ultralyd. På storskjerm fikk vi opp 3,5 mm foster, 1 stk, helt riktig plassert og med en hjerterytme på 122 slag i minuttet. Vi hørte slagene høyt. Det var så rart og utrolig å se på. Fikk bilder og videoer tilsendt etterpå. Kan virkelig anbefales. Gir en god trygghet enn så lenge. På torsdag skal jeg på første svangerskapskontroll hos fastlegen. Det blir også spennende.

Noen andre som har tatt tidlig ultralyd nylig?

Jeg var på ultralyd forrige torsdag, og da var fosteret 4mm. Utrolig betryggende å få høre hjertelyd, og se at det lå der det skulle. Legen gratulerte med å "være skikkelig gravid" så antar det er et godt tegn. Jeg skal inn på ny ultralyd 14./15. mars :)
 
Veldig! Tiden går sakte, men fort samtidig kjenner jeg.. Håper det blir en fin opplevelse med gode nyheter :Heartred
Jeg var så nervøs at jeg holdt på å grine på venterommet og trodde hjerte skulle hoppe ut av kroppen. Men fy søren så fantastisk da jeg så første glimtet, ropte ut..jeg ser noe!!!!...så gled deg!!!!
 
Jeg var så nervøs at jeg holdt på å grine på venterommet og trodde hjerte skulle hoppe ut av kroppen. Men fy søren så fantastisk da jeg så første glimtet, ropte ut..jeg ser noe!!!!...så gled deg!!!!
Tror jeg kommer til å få en lignende reaksjon! Kjenner spenningen stiger jo nærmere dagen kommer.. Det må være så magisk opplevelse :Heartred Bare håper det er liv der, men tenker at mest sannsynlig er det sikkert det, har ikke skjedd noe som skal tilsi noe annet enda i hvertfall :Heartred
 
Tror jeg kommer til å få en lignende reaksjon! Kjenner spenningen stiger jo nærmere dagen kommer.. Det må være så magisk opplevelse :Heartred Bare håper det er liv der, men tenker at mest sannsynlig er det sikkert det, har ikke skjedd noe som skal tilsi noe annet enda i hvertfall :Heartred
Joda, så lenge du ikke har blødd og alt føles helt fint ut så er det ikke noe å bekymre seg over. Men du krise maksimere rett før du skal inn uansett, for hormonene tar styringa.
Gleder meg til å se tul bilde ditt ❤
 
Joda, så lenge du ikke har blødd og alt føles helt fint ut så er det ikke noe å bekymre seg over. Men du krise maksimere rett før du skal inn uansett, for hormonene tar styringa.
Gleder meg til å se tul bilde ditt ❤
Ja, tenker det verste, og sikkert i hvertfall rett før man skal inn ja!
Så koselig å høre :Heartred
 
Har bestilt ny tidlig ultralyd. :D Var på en 7+5. Neste blir 12+1. Gleder meg! :)
 
Jeg skal på TUL idag, 7+0.. Gruer meg ihjel - samtidig som jeg håper så veldig på et bankende hjerte :Heartred
 
Jeg skal på TUL idag, 7+0.. Gruer meg ihjel - samtidig som jeg håper så veldig på et bankende hjerte :Heartred
Jeg også. Er like langt på vei og har seriøst panikk fra jeg våknet i natt og ever since. Jeg mistet i desember. Fikk vite på ultralyd i uke 8 at det ikke var noe foster. Fikk det konstantert via HCG dager etterpå. Ble henvist til gyn og de konstanterte det nok en gang. Og nå skal jeg på tul igjen og jeg har sååå panikk for at det ikke skal være hjerteslag. Lykke til <3
 
Jeg skal på TUL idag, 7+0.. Gruer meg ihjel - samtidig som jeg håper så veldig på et bankende hjerte :Heartred
Jeg også. Er like langt på vei og har seriøst panikk fra jeg våknet i natt og ever since. Jeg mistet i desember. Fikk vite på ultralyd i uke 8 at det ikke var noe foster. Fikk det konstantert via HCG dager etterpå. Ble henvist til gyn og de konstanterte det nok en gang. Og nå skal jeg på tul igjen og jeg har sååå panikk for at det ikke skal være hjerteslag. Lykke til <3
Masse lykke til begge to! :Heartred dette skal gå bra :Heartred
 
Da var jeggpå TUL i går, var kjempebervøs for om det var noe liv der, er 7+1 i dag , da jeg kommer fant vi et fister og fin hjertelyd på 148 og 1,1 cm foster, eneste overraskelsen var at det var en til , litt mindre men like fin hjertelyd. Ble ganske overrasket.(og litt redd) prøvene over 4 år , brukte letrozol , ene gangen jeg ikke fant el så har jeg tydeligvis hadd el på begge sider:happy8 :woot: Så skal tilbake om 14 dager for videre sjekk:) så da håper jeg slt går bra fremover.

Så gøy med flere overraskelsesspirer :Heartred

Gratulerer :)
 
Hvem tar dere kontakt med for tidlig UL? Vet ikke om noen klinikker i nærområdet som tilbyr dette, så jeg blir så usikker på hvem jeg eventuelt skal kontakte...
 
Jeg også. Er like langt på vei og har seriøst panikk fra jeg våknet i natt og ever since. Jeg mistet i desember. Fikk vite på ultralyd i uke 8 at det ikke var noe foster. Fikk det konstantert via HCG dager etterpå. Ble henvist til gyn og de konstanterte det nok en gang. Og nå skal jeg på tul igjen og jeg har sååå panikk for at det ikke skal være hjerteslag. Lykke til <3

Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred
 
Det gikk ikke så bra :(
Svak og ustabil hjerterytme, så jordmor mente det var begynnende abort.. Jeg skal tilbake igjen på fredag, så er det bare å krysse fingrene frem til da..

Jeg mistet også tidlig i januar, så hadde virkelig troen på at det var min tur nå :(

Hvordan gikk det med deg? :Heartred
Å nei, så leit! Håper det bedrer seg på fredag :Heartred
 
Hvem tar dere kontakt med for tidlig UL? Vet ikke om noen klinikker i nærområdet som tilbyr dette, så jeg blir så usikker på hvem jeg eventuelt skal kontakte...
Er det Volvat i nærheten? De pleier å tilby det.
 
Back
Topp