Tidlig ultralyd

Skulle gjerne ha hatt det! Og gladelig betalt! Men er ingen i nærheten her som driver med det, nærmeste er vel en 4 timer unna.. :-(
 
Tenkte å bestille privat i ca uke 12 :)
 
Jeg vil i uke 8 eller noe :) tenkte å dra til legen først også få henvisning til gyno :) hørt at det er billigere enn å ta kontakt selv. Trur det koster 700kr og dra hvis ikke man har henvisning.
 
Jeg ønsker i utgangspunktet DUO-test, men er ikke gammel nok o_O (er 35)
Håper legen kan henvise meg uansett.
Hvis ikke blir det enten en tur til Sverige eller så får jeg slå meg til ro med bare en tidlig UL.
 
Etter jeg hadde en MA (missed abortion) som jeg gikk med i 5 uker,(fikk medisinsk hjelp da jeg var i uke 11). så får jeg UL i uke 8 veldig betryggende.
 
Skal ha tidlig ul , synes det virker betryggende siden jeg hadde en sa i desember , men usikker på når det blir. Legen sendte henvisning på mandag , så burde vel ligge i postkassa etter påske :)
 
Har hatt 1 sa og 1 ma, så jeg skal ta privat ul i uke 9 :)
 
Fastlegen min har ul på kontoret så får hver uke om jeg måtte ønske, pga MA i februar. Blir nok annenhver uke fra uke 6-14 tenker jeg :)

I tillegg vil vi ha en på kvinneklinikken i uke 13-14 for å se kjønn :)
 
Jeg tenker å ta det i uke 7 eller 8, venter bare på at det skal bli hverdag så jeg kan bestille time:)
 
Jeg skal ta privat i uke 7(hvis jeg kommer så langt) pga sa i januar og kjemisk i februar..
 
Gynekologen min har satt opp en ul-time når jeg er 6+0. Har pleid å ta tidlig ul når jeg har vært 12 uker på vei, er litt mer å se da.
 
Privatklinikk i uke 9:) Den 15.mai.. Virker uendelig lenge til men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves håper jeg.
 
Jeg tenker å ta privat rundt uke 7 i første omgang, kanskje en til i uke 12/13/14 avhengig av når jeg får time til ultralyd på sykehuset:)
 
Back
Topp