Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her får jeg det offentlig pga oppfølging fra gynekolog. Usikker på om jeg hadde tatt med råd til det privat jeg hellerHar veldig lyst på tidlig ultralyd, men usikker om jeg tar meg råd til det rett å slett.
Plommesekken antar jeg? Den har alle fostre de første to månedene. Evt amnionhula om du er mer inn i uke 8Hei. Er 7+6 i dag og har vært på første svangerskapskontroll hos fastlege. Fastlegen tok en ultralyd for å se om det var liv siden jeg har hatt et par episoder med blødninger. Vi få et tydelig foster med bankende hjerte og en rund skygge.. Jeg må vente med å finne ut av hva skyggen er, om det er en tvilling (levende eller ikke) eller eventuelt noe annet til 25.april. Noen som har opplevd det samme før? Jeg har to fra før og aldri opplevd at det er to ting inni der
Pleier ikke den å være veldig nære fosteret? Det kan mest sannsynlig være plommesekken, de er vel ganske like i størrelse.Plommesekken antar jeg? Den har alle fostre de første to månedene. Evt amnionhula om du er mer inn i uke 8