Tidlig ultralyd før uke 12

Bestilt privat 14.07, før vi reiser på ferie. Er da 8+6.. så har jeg fått time til tul og nipt 09.08, er da 12+3
 
Etter en hcg hos fastlegen som viste lav stigning og null symptomer den siste uka, så tok jeg tidlig ultralyd i dag (6+6), selv om jeg egentlig alt har time til det på riksen neste uke. Følte på meg at noe ikke stemte, og ganske riktig kunne jordmor verken se foster eller plommesekk, kun en tom fostersekk. Nå leser jeg alt jeg kan om folk som har opplevd tom fostersekk og så har det likevel gått bra - men må vel kanskje innse at det ikke blir noe februarbaby på meg. Er helt knust, men likevel glad jeg tok ultralyd og fikk vite det så fort som mulig.
 
Etter en hcg hos fastlegen som viste lav stigning og null symptomer den siste uka, så tok jeg tidlig ultralyd i dag (6+6), selv om jeg egentlig alt har time til det på riksen neste uke. Følte på meg at noe ikke stemte, og ganske riktig kunne jordmor verken se foster eller plommesekk, kun en tom fostersekk. Nå leser jeg alt jeg kan om folk som har opplevd tom fostersekk og så har det likevel gått bra - men må vel kanskje innse at det ikke blir noe februarbaby på meg. Er helt knust, men likevel glad jeg tok ultralyd og fikk vite det så fort som mulig.
Huff dette var så trist å høre. <3 sender deg masse gode tanker og klemmer.
 
Etter en hcg hos fastlegen som viste lav stigning og null symptomer den siste uka, så tok jeg tidlig ultralyd i dag (6+6), selv om jeg egentlig alt har time til det på riksen neste uke. Følte på meg at noe ikke stemte, og ganske riktig kunne jordmor verken se foster eller plommesekk, kun en tom fostersekk. Nå leser jeg alt jeg kan om folk som har opplevd tom fostersekk og så har det likevel gått bra - men må vel kanskje innse at det ikke blir noe februarbaby på meg. Er helt knust, men likevel glad jeg tok ultralyd og fikk vite det så fort som mulig.
Masse gode tanker :Heartred
 
Jeg var på tidlig UL i går, skulle da vært 7+4. Dessverre var det ikke noe hjerte som slo, og embryoet ble målt til 6+5. Jeg er veldig glad for at vi oppdaget det såpass tidlig, men også veldig trist over det som ikke ble. Har vært på sykehuset i dag og fått en tablett med mifegyne, i morgen blir det cytotec…
 
Var på tidlig UL når jeg mente jeg var 6+3, hadde hatt rosa slim og friskt blod den morgenen.. på UL kom det tydelig opp et bankende hjerte❤️ Ble stilt en uke tilbake men fikk komme tilbake for å dobbeltsjekke vekst tre dager senere hvor alt fortsatt så bra ut. Spiren hadde vokst, mer fostervann osv. Hadde noen småblødninger i mellom UL. De 2 siste dagene har blødningene tatt seg opp..Har ikke hatt smerter før nå, men idag har jeg litt murring kommer små koagler sammen med rødt frisk blod, men ikke noe som er stort nok til utstøting enda. Hadde nok klart meg med papir, da jeg ikke fyller bindene for å beskrive mengden blod.. Er det håp?
 
Etter en hcg hos fastlegen som viste lav stigning og null symptomer den siste uka, så tok jeg tidlig ultralyd i dag (6+6), selv om jeg egentlig alt har time til det på riksen neste uke. Følte på meg at noe ikke stemte, og ganske riktig kunne jordmor verken se foster eller plommesekk, kun en tom fostersekk. Nå leser jeg alt jeg kan om folk som har opplevd tom fostersekk og så har det likevel gått bra - men må vel kanskje innse at det ikke blir noe februarbaby på meg. Er helt knust, men likevel glad jeg tok ultralyd og fikk vite det så fort som mulig.
Så utrolig trist :Heartpink
 
Vi har bestilt privat ul på torsdag denne uken. Er da 7+0. Jeg har opplevd litt spotting, men har hatt mange symptomer som kvalme, ekstremt trøtt og ømme bryst siden 11dpo. Har ikke spydd ennå, men like før flere ganger så jobben er mistenksomme.

Planen er om vi ser et bankende hjerte på torsdag å fortelle hele familien til helgen.
Min nermeste venninne vil jeg dele med like etter, hun venter selv en liten i høst så blir koslig å dele dette med hun
Jobben er jeg veldig usikker om jeg skal fortelle nå eller etter ferien. Siden jeg ikke kjenner til hvordan symptomene utvikler seg er jeg usikker om jeg klarer skjule dette til jeg er 10-11 uker på veg. Jobber kun med menn og de er så nyskjerrige.

Er skikkelig nervøs både for resultatet på tidlig ul og å skulle dele nyheten om vårt første barn‍
Tenker det blir godt å få vite om det er ett hjerte som slår og om dette ser bra ut selv med spotting og mens smerter. Eventuelt vite om det ikke er liv og jobbe videre
 
Sykehuset har innkalt meg til ultralyd 8+1 ( i da), 13+1 og 19+6
 
Fikk toul når jeg er 11+2, er ikke det litt tidlig?
 
:laughing001Nei, mener den er fra 11+0-13+6! ☺️ jeg har min 11+6. Hvis det viser seg å være for tidlig tar de deg nok inn igjen en gang til
Takk for svar! Har bestemt meg for og ta en privat ul mellom toul og oul uansett nå så da spiller det ingen rolle :laughing001 Er det ikke graviditetstester så er det UL man bruker penger på:):laughing001
 
Var på tidlig ul i dag, gikk inn som 6+5 og kom ut som 7+5 :laughing002 rart siden jeg er testet for eggløsning.
Alt så bra ut og vi fikk se hjerte som slo:love017
Sååå godt å bli flyttet fremover å ikke bakover:joyful:
Oi så kjekt! Ja mye kjekkere å bli flyttet fram :happy093
 
Vi har bestilt privat ul på torsdag denne uken. Er da 7+0. Jeg har opplevd litt spotting, men har hatt mange symptomer som kvalme, ekstremt trøtt og ømme bryst siden 11dpo. Har ikke spydd ennå, men like før flere ganger så jobben er mistenksomme.

Planen er om vi ser et bankende hjerte på torsdag å fortelle hele familien til helgen.
Min nermeste venninne vil jeg dele med like etter, hun venter selv en liten i høst så blir koslig å dele dette med hun
Jobben er jeg veldig usikker om jeg skal fortelle nå eller etter ferien. Siden jeg ikke kjenner til hvordan symptomene utvikler seg er jeg usikker om jeg klarer skjule dette til jeg er 10-11 uker på veg. Jobber kun med menn og de er så nyskjerrige.

Er skikkelig nervøs både for resultatet på tidlig ul og å skulle dele nyheten om vårt første barn‍
Tenker det blir godt å få vite om det er ett hjerte som slår og om dette ser bra ut selv med spotting og mens smerter. Eventuelt vite om det ikke er liv og jobbe videre
Har du vært??? :Heartred
 
Etter en hcg hos fastlegen som viste lav stigning og null symptomer den siste uka, så tok jeg tidlig ultralyd i dag (6+6), selv om jeg egentlig alt har time til det på riksen neste uke. Følte på meg at noe ikke stemte, og ganske riktig kunne jordmor verken se foster eller plommesekk, kun en tom fostersekk. Nå leser jeg alt jeg kan om folk som har opplevd tom fostersekk og så har det likevel gått bra - men må vel kanskje innse at det ikke blir noe februarbaby på meg. Er helt knust, men likevel glad jeg tok ultralyd og fikk vite det så fort som mulig.
7+1 her og fikk samme beskjed i dag. Ser ikke noe annet enn fostersekken. Jeg håper selvfølgelig at det er noe at egget ble befruktet/satte seg senere. Kikker også på alle som alikevel har opplevd at det snur posetivt. Hcg tatt i dag også skal det måles på Mandag og ny ul på Tirsdag

Har alle symptomer så kroppen mener i allefall atden er gravid.
Vi har hatt inseminering også så vet nøyaktig når det skjedde. Men klamrer meg fast i det siste håpet.. en uke er lenge nå.
 
7+1 her og fikk samme beskjed i dag. Ser ikke noe annet enn fostersekken. Jeg håper selvfølgelig at det er noe at egget ble befruktet/satte seg senere. Kikker også på alle som alikevel har opplevd at det snur posetivt. Hcg tatt i dag også skal det måles på Mandag og ny ul på Tirsdag

Har alle symptomer så kroppen mener i allefall atden er gravid.
Vi har hatt inseminering også så vet nøyaktig når det skjedde. Men klamrer meg fast i det siste håpet.. en uke er lenge nå.

Ja, det er vanskelig å ikke oppsøke alle historiene hvor det har vist seg å være en feil. Har også en ny ultralyd neste uke, men har veldig få forhåpninger siden jordmor var veldig sikker, og hcg-en min kun har hatt en doblingsrate på hver fjerde dag som gjennomsnitt. Dette var IVF, så jeg jo også akkurat når det skjedde. Men tenk om det viser seg at vi begge er blant unntakene hvor prosessen bare har gått sakte!
 
Back
Topp