Tidlig ultralyd før uke 12

ÅVis vedlegget 407911
Da var vi ferdige, og vi fikk se hjerteslag!!!:wav❣️❣️❣️ det føltes sååååå godt!

Ble overrasket av at hun sa at jeg mest sannsynlig er enda litt kortere på vei enn eggløsningstermin... Ca 6+0, føles kjipt å bli satt tilbake, var jo endelig kommet til uke 7! :hilarious: så fortsatt veldig lite å se, men skal tilbake om 2 uker for å se mer og måle på nytt, da blir det antakeligvis litt lettere å måle hvor langt det er :happy:

Spottingen jeg har hatt de siste dagene har mest sannsynlig vært fordi en bitteliten bit av chorion hadde løsnet, så hun satte meg på progresteron-støtte. Glad jeg fikk sjekket det! Men hun var ikke bekymret for det, alt så veldig bra ut sa hun.

Litt dårlig bilde men man kan skimte en liten blurry bønne nederst i venstre hjørne der :love017
Så gode nyheter :love017 Selv om det er kjedelig å bli satt tilbake da:bag:
 
Var hos fastlegen i dag, han ønsket å bestille TUL til meg før u12 mtp alder (36) og at jeg mista i oktober, i tillegg til at jeg er stressa. Så får en henvisning for det nå, så en tidlig ultralyd med NIPT rundt uke 12❤️ :smiley-bounce012
det jeg derimot ikke ble då happy for var at han «satt meg» til 5+5, fordi han mente det ikke hadde noe å som jeg hadde 23 dagers syklus kontra 28 som er standard? Appene mine sier at jeg er 6+3 med første dag i siste mens 6.februar med 23 dager syklus.
Hva skal jeg stole på? Nedtur å «rykke tilbake» hvertfall…. :sad010
 
Blir tidlig ul her pga. IVF!
St. Olavs sa rundt veke sju, spent korleis det blir mtp ferieavvikling. Samt at vi reiser på ferie i veke 7-8 :laughing002 Dårleg planlagt dette, trudde jo ikkje at det kom til å sette på første forsøk.
 
Skal på ultralyd på mandag, da er jeg 7+0 :) offentlig, pga små blødninger i uke 5 og tre tidligere sa
 
Blir tidlig ul her pga. IVF!
St. Olavs sa rundt veke sju, spent korleis det blir mtp ferieavvikling. Samt at vi reiser på ferie i veke 7-8 :laughing002 Dårleg planlagt dette, trudde jo ikkje at det kom til å sette på første forsøk.
Da er vi to! Jeg drømte jo ikke at det skulle sitte nå.. så her er jeg. 4+6 og drar til granca på mandag :p TUL med EN gang jeg kommer hjem ja! Hehe
 
Skal dere ta ultralyd før de i uke 12 og 18? :)
Og når skal dere eventuelt gjøre det? :)

Jeg tenker å bestille en privat, for å se etter liv. Sist svangerskap tok jeg 7+5, da så vi en liten klump med blinkende hjerte, og det var så betryggende! :)
Vi tenkte først å ikke gjøre det, men så passet det slik så vi gjorde det i dag. Fikk se et lite bankende hjerte. Det føles godt å vite er 7+4 i dag.
 
Tidlig ultralyd i morgen på 6+2. Gruer meg skikkelig ettersom jeg ikke har noen sympotmer annet enn uteblitt menstrasjon..
Bare vær obs på at det KAN være for tidlig.
Vi var når jeg var 6+1, men fikk ikke se noe.. måtte vente en LANG uke og ble da satt 3 dager tilbake (som var årsaken til at vi ikke så noe uka før). Og fikk da høre hjertelyd endelig :Heartred

Trodde jeg var 7+1 på andre tul, men var da kun 6+5 :happy:
 
Bare vær obs på at det KAN være for tidlig.
Vi var når jeg var 6+1, men fikk ikke se noe.. måtte vente en LANG uke og ble da satt 3 dager tilbake (som var årsaken til at vi ikke så noe uka før). Og fikk da høre hjertelyd endelig :Heartred

Trodde jeg var 7+1 på andre tul, men var da kun 6+5 :happy:
Ja, fikk samme beskjed fra fastlege da vi ikke helt ved når eggløsning var. Ut i fra eggløsningssymptomer så er jeg 6+3 i morgen. Krysser virkelig fingrene
 
Jeg skal på ultralyd 8+0 ( privat), 13+1 på sykehuset også hadde jeg fått time 18+0 igjen, men har ender timen til 19+6. så det blir litt tid mellom tidlig ordninær og ordninær vanlig.

Muligens får jeg ultralyd allerede i dag 7 + 1 har klart å fått svangerskapsdiabetes allerede og skal på sykehuset i dag
 
Da var det endelig min tur! IMG_20230621_094644.jpg
Vi fikk se hjerteslag i dag og jeg begynte å grine med en gang. Det er den fineste lyden jeg noen gang ha hørt. :Heartred:Heartred:Heartred
Når jeg begynte å grine, begynte jeg selvfølgelig å hikste og da ble det vanskelig for fastlegen å holde på det klare bildet :laughing002
Men nå har både jeg og typen få sett den lille spira i magen. Endelig føles det ekte :happy::happy:
 
Da var det endelig min tur! Vis vedlegget 408390
Vi fikk se hjerteslag i dag og jeg begynte å grine med en gang. Det er den fineste lyden jeg noen gang ha hørt. :Heartred:Heartred:Heartred
Når jeg begynte å grine, begynte jeg selvfølgelig å hikste og da ble det vanskelig for fastlegen å holde på det klare bildet :laughing002
Men nå har både jeg og typen få sett den lille spira i magen. Endelig føles det ekte :happy::happy:
:Heartred Hvor langt på vei?
 
Back
Topp