Tidlig ultralyd før uke 12

Ja! Innså at dette ikke var ultralyd-tråden egentlig (selv om den har blitt litt det), så oppdaterte litt mer fyldig i den andre :)
Jeg spurte deg om den i den tredje tråden før jeg så disse, så da kan du bare ignorere spørsmålet mitt der :hilarious: sååå hyggelige nyheter at det har godt så fint ❣️
 
Tidlig ultralyd 29.06 :happy:
Da er jeg 7 eller 8 uker på vei, så det blir spennende å se!
HCG-målingen som ble gjort på tirsdag viste 90, og det stemmer perfekt med at når jeg tror el var..:love017 Blir spennende å se resultatet av dagens måling i morgen!
 
Her jeg bor er det bare en som utfører tidlig ul å jeg var litt sein å bestille så fikk i uke 7, nærmere uke 8 om jeg ikke tenker feil.. så får bare være tålmodig :hilarious:
Krysser fingrene for deg ❤️
 
Skal til fastlege 15.juni 6+3, da blir jeg å be om henvisning til TUL. Håper det blir før 24.juli (12+0), men frykter det blir senere da jeg skal ha NIPT (gratis pga alder). Noen som har tatt dette rundt uke11-12? Sist fikk jeg ikke før uke 12 pga NIPT.
 
Fikk time til tul på fertilitetsklinikken 30.6. Da vil jeg være 7+5 :love017 Sååå lenge og vente:nailbiting:
 
11 dager til privat ultralyd! Da er jeg 7+6, tror jeg. Måtte dagene gå fort! Ser så veldig frem til det og håper på en bekreftelse om at alt står bra til :love017
 
Her kom nyheten om at pga. manglende personell på sykehuset må man mest sannsynlig kutte ut tul en periode for alle under 35 år.. Så da må det bli privat, satser på å kunne ta det i juli en gang.
 
Her kom nyheten om at pga. manglende personell på sykehuset må man mest sannsynlig kutte ut tul en periode for alle under 35 år.. Så da må det bli privat, satser på å kunne ta det i juli en gang.
Å nei! Så kjedelig. Hvilket sykehus er dette?
 
Back
Topp