Tidlig ultralyd før uke 12

Så spennende! Lurer på om jeg skal bestille til uke 6 eller 7! :)
Jeg ville egt være litt lenger på vei. Men viktigste er egt å sjekke ståa akkurat nå.

Også var det en av få timene på kveldstid så jeg ikke vekker mistanke på jobb enda :laughing002
 
Har bestilt ul beste fredag, 6+2. Hadde egentlig tenkt å vente til uke 8, men får besøk av familie den helgen og det kan bli vanskelig å skjule i og med at jeg er ganske dårlig form allerede, så det føles riktig å sjekke stå før de kommer...
 
Jeg får besøk av min mor 26.juli. Så håper jeg får tidlig ultralyd før da. Appene mine er ikke helt samstemte på termindato og hvor langt jeg er på vei:) Der jeg kan sette opp syklus på 23 dager får jeg 8.2.24 og at jeg i dag er 4+2. Er det by default 28 dager syklus får jeg opp fra 3+4, og det vil jo ha litt å si om legen ikke ønsker, og henvise til TUL før uke 12. Vi mista i oktober MA i uke 8, så jeg gleder meg veldig samtidig som at jeg teller ned dagene til den kritiske fasen er over!
 
Jeg skal ha ultralyd i uke åtte, men er jo også gravid med IVF i det offentlige, og virker som det da er standard at de setter opp time for deg. Som jeg er veldig glad for. Kjenner to stykker som ved uke 8-ultralyd har fått vite at det ikke er liv, og vil gjerne komme over den kneika/få vite det som tidlig som mulig om det ikke går.

Ikke at jeg skal være pessimistisk her, det er jo nå størst sjanse for AT det går, ikke motsatt!
 
Jeg skal ha ultralyd i uke åtte, men er jo også gravid med IVF i det offentlige, og virker som det da er standard at de setter opp time for deg. Som jeg er veldig glad for. Kjenner to stykker som ved uke 8-ultralyd har fått vite at det ikke er liv, og vil gjerne komme over den kneika/få vite det som tidlig som mulig om det ikke går.

Ikke at jeg skal være pessimistisk her, det er jo nå størst sjanse for AT det går, ikke motsatt!
Håper det går din vei :Heartred

Jeg er litt nysgjerrig på nicket ditt.. betyr det at du går gjennom dette uten partner?
 
Håper det går din vei :Heartred

Jeg er litt nysgjerrig på nicket ditt.. betyr det at du går gjennom dette uten partner?
Takk :Heartred

Ja, jeg gjør dette alene. Jeg innså for noen år siden at om jeg virkelig ville ha barn, så kunne jeg ikke vente på at jeg kanskje traff noen i tide når man har bikket 35. Jeg vil heller gjøre dette alene, enn å angre på å ha ventet forgjeves. Og føler meg veldig trygg på at det var riktig valg!
 
Jeg skal ha ultralyd i uke åtte, men er jo også gravid med IVF i det offentlige, og virker som det da er standard at de setter opp time for deg. Som jeg er veldig glad for. Kjenner to stykker som ved uke 8-ultralyd har fått vite at det ikke er liv, og vil gjerne komme over den kneika/få vite det som tidlig som mulig om det ikke går.

Ikke at jeg skal være pessimistisk her, det er jo nå størst sjanse for AT det går, ikke motsatt!
Jeg tror grunnen til at man får offentlig ul så tidlig ved ivf er at risikoen for exu øker littegrann ved ivf, så man vil være ekstra sikker på å utelukke det. Selv synes jeg alle burde fått det, men bra at i alle fall noen får :)
 
Jeg tror grunnen til at man får offentlig ul så tidlig ved ivf er at risikoen for exu øker littegrann ved ivf, så man vil være ekstra sikker på å utelukke det. Selv synes jeg alle burde fått det, men bra at i alle fall noen får :)
Du får også ekstra oppfølging for å få hjelp tidlig dersom det ikke har gått veien, samtidig som du skal beholde din plass i køen. :)
 
Takk :Heartred

Ja, jeg gjør dette alene. Jeg innså for noen år siden at om jeg virkelig ville ha barn, så kunne jeg ikke vente på at jeg kanskje traff noen i tide når man har bikket 35. Jeg vil heller gjøre dette alene, enn å angre på å ha ventet forgjeves. Og føler meg veldig trygg på at det var riktig valg!
Så tøft gjort!!! Masse lykke til!! Jeg hadde gjort akkurat det samme hadde jeg fortsatt vært singel :Heartred :signs003 heier på deg!
 
Var på tidlig ultralyd i går! Trodde jeg var 7+2, men neida; syklusen min har vært helt idiot i 7 måneder og jeg gikk på Provera (syklusnormaliserende) før jeg ble gravid, men allikevel hadde jeg eggløsning en uke senere enn antatt! Det vil si at jeg bare er 6+2 og bomma med en uke.

Heldigvis hadde det kommet så langt at vi så en fin, jevn hjerterytme❤️
C2520526-D718-4B86-9A23-EE21EF75B791.jpeg
 
Var på tidlig ultralyd i går! Trodde jeg var 7+2, men neida; syklusen min har vært helt idiot i 7 måneder og jeg gikk på Provera (syklusnormaliserende) før jeg ble gravid, men allikevel hadde jeg eggløsning en uke senere enn antatt! Det vil si at jeg bare er 6+2 og bomma med en uke.

Heldigvis hadde det kommet så langt at vi så en fin, jevn hjerterytme❤️
Vis vedlegget 407272
Så bra du fikk sett hjerteslag ❤️ stas!
 
Så spennende! Lurer på om jeg skal bestille til uke 6 eller 7! :)
Glad jeg tok uke 7, for jeg hadde regnet feil og var bare i uke 6 Hadde ikke sett noe hvis jeg hadde booka i det jeg trodde var uke 6. Hvis du er ganske sikker er det jo ikke noe i veien med å booke uke 6 da☺️
 
Takk :Heartred

Ja, jeg gjør dette alene. Jeg innså for noen år siden at om jeg virkelig ville ha barn, så kunne jeg ikke vente på at jeg kanskje traff noen i tide når man har bikket 35. Jeg vil heller gjøre dette alene, enn å angre på å ha ventet forgjeves. Og føler meg veldig trygg på at det var riktig valg!
Wow! Jeg er imponert.
Jeg kjenner faktisk ei som gjorde det samme for 15 år siden. Hun reiste til Danmark og har i dag verdens fineste 14 årige sønn.
Det er første nå hun fant kjærligheten også, så jeg tror det er veldig riktig valg av deg!

Håper du har et godt støtteapparat rundt deg :love017 :Heartred
 
Var på tidlig ultralyd i går! Trodde jeg var 7+2, men neida; syklusen min har vært helt idiot i 7 måneder og jeg gikk på Provera (syklusnormaliserende) før jeg ble gravid, men allikevel hadde jeg eggløsning en uke senere enn antatt! Det vil si at jeg bare er 6+2 og bomma med en uke.

Heldigvis hadde det kommet så langt at vi så en fin, jevn hjerterytme❤️
Vis vedlegget 407272
Gratulerer!
 
Glad jeg tok uke 7, for jeg hadde regnet feil og var bare i uke 6 Hadde ikke sett noe hvis jeg hadde booka i det jeg trodde var uke 6. Hvis du er ganske sikker er det jo ikke noe i veien med å booke uke 6 da☺️
Her jeg bor er det bare en som utfører tidlig ul å jeg var litt sein å bestille så fikk i uke 7, nærmere uke 8 om jeg ikke tenker feil.. så får bare være tålmodig :hilarious:
 
Så tøft gjort!!! Masse lykke til!! Jeg hadde gjort akkurat det samme hadde jeg fortsatt vært singel :Heartred :signs003 heier på deg!
Wow! Jeg er imponert.
Jeg kjenner faktisk ei som gjorde det samme for 15 år siden. Hun reiste til Danmark og har i dag verdens fineste 14 årige sønn.
Det er første nå hun fant kjærligheten også, så jeg tror det er veldig riktig valg av deg!

Håper du har et godt støtteapparat rundt deg :love017 :Heartred

Takk!

Jeg har et fint støtteapparat rundt meg, så tror jo dette skal gå fint, men skal ikke nekte for at det er nok er mye som er mer krevende alene.
Men jeg tenker at det er det verdt!
 
Var på tidlig ultralyd i går! Trodde jeg var 7+2, men neida; syklusen min har vært helt idiot i 7 måneder og jeg gikk på Provera (syklusnormaliserende) før jeg ble gravid, men allikevel hadde jeg eggløsning en uke senere enn antatt! Det vil si at jeg bare er 6+2 og bomma med en uke.

Heldigvis hadde det kommet så langt at vi så en fin, jevn hjerterytme❤️
Vis vedlegget 407272
Gratulera ❤ og wow, for eit utrulig fasinerande 3d bilde :woot:
 
Back
Topp