Tidlig UL

Vil også på TUL da jeg har veldig få symptomer, men lommeboken stopper det. Hjelper vel ikke å godsnakke med fastlege?
Ikke alle som har så mye symptomer, så skal en del til for at legen vil henvise deg til ultralyd av den grunn. Med mindre du blør, har vondt osv..
Hvor mange uker er du nå?
 
Har bestilt når jeg er 13+0. Mest for opplevelsen, og litt for å se at alt er ok før vi sier det til folk utover våre nærmeste. Gjorde det samme med nr 1, og det var en flott opplevelse :)
 
Jeg skal i uke 12, for å se om den lille er frisk :)
Lurer på om vi skal bestille en i uke 12 vi også. Er blitt så redd for ma. [emoji45]
Hadde sa sist, og var først veldig redd for det. Men nå når jeg ikke har hatt noen blødninger begynner det hormonelle hodet mitt å bekymre seg for nye ting [emoji85] så kanskje greit å bare sjekke det ut tenker jeg
 
Alt er helt nytt, så kjente veldig på at jeg ønsket tidlig ultralyd for å virkerlig bekrefte at det er noe der! Har time om 2 uker, da er jeg 6+5 :)
 
Ønsker tidlig ul. Har nettopp flyttet så må finne ut hvor som er best å bestille. Noen som kan anbefale i Kristiansand/Arendal?
Vet ikke om du har fått svar fra andre enda, men Gynekolog Gro Andrea Nyland er helt fantastisk! Hun har fulgt meg tett i mine to siste svangerskap!
 
30 dager igjen! (Flyttet fra uke 12+0 til 13+2 da jeg ønsket å gå til noen andre)
 
Var på TUL i dag. 7+3. Fikk se hjerte som banker [emoji1] gynekologen var dog mindre hyggelig. Håper på en annen neste gang
 
fikk tildlig ul på sykehuset i posten i dag, men det er ikke før jeg er 10+2, og mannen er bortreist da, så jeg har bestilt en privat denne uken, er da 8+2. vil bare sjekke om det er noe der inne eller ikke, selv om symptomene sier helt klart at noe er der :)
 
Ikke alle som har så mye symptomer, så skal en del til for at legen vil henvise deg til ultralyd av den grunn. Med mindre du blør, har vondt osv..
Hvor mange uker er du nå?

Jeg hadde «rosa utflod» for noen uker siden.. var litt blod, men ikke mye.. nå er jeg 8+5
 
Skal på tul når jeg er 7+2 pga prøverørsforsøk. Klarte det på første forsøk, så håper den holder deg inne til januar :happy: Har vært prøvere i 5 år nå, så føler det er på tide :angelic:
 
Jeg har bestilt time neste torsdag, er da 8+0. Vurderer å utsette det noen uker, men kjenner jeg har veldig lyst å se at det er liv før vi skal fortelle familien min det. :)
 
Jeg har time neste fredag (7+2), men det er siden jeg skal ha IVF barn [emoji173] og er alt bra da blir det ny time rundt uke 9 siden jeg er så "ung"[emoji28][emoji28]
 
Jeg har vært på 2 allerede[emoji4] har ekstra oppfølging da jeg har 8 aborter bak meg. 10 gangen jeg er gravid nå..
Skal tilbake 1.juni[emoji178] deilig å se at alt er fint og i uke 12-13 kan vi jo se kjønn også [emoji178]

Kan man se kjønn så tidlig nå?
 
Skal bestilt privat ul 25.juni[emoji4] da er jeg 12 uker, så vil se om alt har gått bra med den lille før vi forteller det til familie og venner
 
Back
Topp