Tidlig UL

Krokodille123

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Har noen av dere bestilt eller vært på tidlig UL?[emoji4] tror ikke jeg kommer til å klare å vente helt til ordinær UL!! -,-
 
Last edited:
Jeg har vært på 2 allerede[emoji4] har ekstra oppfølging da jeg har 8 aborter bak meg. 10 gangen jeg er gravid nå..
Skal tilbake 1.juni[emoji178] deilig å se at alt er fint og i uke 12-13 kan vi jo se kjønn også [emoji178]
 
Jeg skal i uke 12, for å se om den lille er frisk :)
 
Jeg har vært på 2 allerede[emoji4] har ekstra oppfølging da jeg har 8 aborter bak meg. 10 gangen jeg er gravid nå..
Skal tilbake 1.juni[emoji178] deilig å se at alt er fint og i uke 12-13 kan vi jo se kjønn også [emoji178]

Da skjønner jeg veldig godt at du får ekstra oppfølging! [emoji173]️ lykke til!
 
Jeg skal på torsdag, da er jeg 7+3. Vil forsikre meg om at alt står bra til❤️
 
Tenkte å bestille rundt uke 12 jeg også [emoji4] men føler dagene går suuuper sakte [emoji85]
Det går fort nok likevel ;) Hvilken uke er du i nå? :)
 
jeg har bestilt, når dagen kommer er jeg 8+2 :)
 
Hadde to før uke 12 i forrige svangerskap pga ekstra oppfølging. Denne gangen tror jeg det holder med én før uke 12, men vil ha en rundt uke 14 tenker jeg :)
 
Jeg har time på mandag. Da er jeg 8+5 [emoji173]️ Har lite symptomer, så det blir fint å kunne få vite litt om det som skjer i magen. Skrekkblandet fryd da jeg er så redd for MA.
 
Jeg har time på mandag. Da er jeg 8+5 [emoji173]️ Har lite symptomer, så det blir fint å kunne få vite litt om det som skjer i magen. Skrekkblandet fryd da jeg er så redd for MA.
Alt er nok helt fint skal du se :)
 
Hei. Jeg er førstegangsgravid, så dette er veldig nytt for meg. Mannen og jeg var i ufrivillig barneløs-prosess da jeg ble gravid, så har time hos gynekologen for utredning når jeg er 7+4. Noen som vet om jeg kan benytte denne timen til tidlig-UL istedet (om jeg ikke mister)? Og hva er det man ser etter på tidlig UL?
 
Hei. Jeg er førstegangsgravid, så dette er veldig nytt for meg. Mannen og jeg var i ufrivillig barneløs-prosess da jeg ble gravid, så har time hos gynekologen for utredning når jeg er 7+4. Noen som vet om jeg kan benytte denne timen til tidlig-UL istedet (om jeg ikke mister)? Og hva er det man ser etter på tidlig UL?

Ååå gratulerer da [emoji1][emoji1]
 
Hei. Jeg er førstegangsgravid, så dette er veldig nytt for meg. Mannen og jeg var i ufrivillig barneløs-prosess da jeg ble gravid, så har time hos gynekologen for utredning når jeg er 7+4. Noen som vet om jeg kan benytte denne timen til tidlig-UL istedet (om jeg ikke mister)? Og hva er det man ser etter på tidlig UL?

Det er vel store sjanser for at gynekologen bruker ul apparatet på deg når du skal dit. Du kan jo ev ta en telefon og spørre?
Tidlig ul før uke 12 har ikke så mye mer for seg enn å se at det er noe der inne. Fra slutten av uke 11 og frem til 13+6 kan man se om fosteret har feks downs. Det er mye som kan ses på ul før oul som først er rundt uke 18-19, da er det ikke lenger alt man kan se.
 
Jeg har time nå på fredag og da er jeg 6+5. Dette er normalt for de av oss som er inne i en for for hormonbehandling/prøverør etc. :) Jeg ville bare ha ringt å høre om du kan komme inn, siden dere har den historien dere har. De vil vel neppe avlyse den for deg. Og du ser ikke så mye mer enn en liten reke med et hjerte som slår. Men det er helt MAGISK! <3
 
Vurderer tidlig UL pga få symptomer. Forrige svangerskap var jeg kjempedårlig gjennom store deler av svangerskapet, mens nå merker jeg så og si ingenting.
 
Jeg skal benytte meg av tidlig ul tilbudet for de over 38 i uke 12. Har vært på 3d ul i det forrige svangerskapet. den var så kul, men billig var den ikke. Nesten 1500 kr, det kan jo brukes til mye fine babyklær på finn istedenfor! Jeg har også vært supertidlig i uke 6 med første baby, det var så beroligende å se at hjertet slår allerede!
 
Back
Topp