Har noen av dere bestilt eller vært på tidlig UL?[emoji4] tror ikke jeg kommer til å klare å vente helt til ordinær UL!! -,-
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært på 2 allerede[emoji4] har ekstra oppfølging da jeg har 8 aborter bak meg. 10 gangen jeg er gravid nå..
Skal tilbake 1.juni[emoji178] deilig å se at alt er fint og i uke 12-13 kan vi jo se kjønn også [emoji178]
Jeg skal i uke 12, for å se om den lille er frisk
Det går fort nok likevel Hvilken uke er du i nå?Tenkte å bestille rundt uke 12 jeg også [emoji4] men føler dagene går suuuper sakte [emoji85]
Alt er nok helt fint skal du seJeg har time på mandag. Da er jeg 8+5 [emoji173]️ Har lite symptomer, så det blir fint å kunne få vite litt om det som skjer i magen. Skrekkblandet fryd da jeg er så redd for MA.
Hei. Jeg er førstegangsgravid, så dette er veldig nytt for meg. Mannen og jeg var i ufrivillig barneløs-prosess da jeg ble gravid, så har time hos gynekologen for utredning når jeg er 7+4. Noen som vet om jeg kan benytte denne timen til tidlig-UL istedet (om jeg ikke mister)? Og hva er det man ser etter på tidlig UL?
Hei. Jeg er førstegangsgravid, så dette er veldig nytt for meg. Mannen og jeg var i ufrivillig barneløs-prosess da jeg ble gravid, så har time hos gynekologen for utredning når jeg er 7+4. Noen som vet om jeg kan benytte denne timen til tidlig-UL istedet (om jeg ikke mister)? Og hva er det man ser etter på tidlig UL?
Jeg har time på mandag. Da er jeg 8+5 [emoji173]️ Har lite symptomer, så det blir fint å kunne få vite litt om det som skjer i magen. Skrekkblandet fryd da jeg er så redd for MA.