Var på tidlig ul idag. Trodde jeg var 7+5 ut ifra mensen, men det viste seg at jeg er 10+1 i stedet Så da blir det visst september barn her!
Oj, det må jo være ganske digg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på tidlig ul idag. Trodde jeg var 7+5 ut ifra mensen, men det viste seg at jeg er 10+1 i stedet Så da blir det visst september barn her!
Så fantastiskHar vært på tidlig UL i dag <3 helt fantastisk å se og høre tydelige og jevne hjerteslag <3 Alt så veldig bra ut, og hun mente jeg var omtrent 7+5, så veldig fornøyd med det![]()
Det hjalp Veldig!!Jeg er så utrolig engstelig og stresset for at dette skal gå galt, dere som har vært engstelige og har tatt tidlig ul -har det hjulpet dere til å roe nervene?![]()
Mest sannsynlig så ser du nesten ingenting ved utvendig så tidlig, så innvendig er det aller beste valget.Er det bare å ringe og bestille time hos private? Trenger man ikke henvisning? Fikk ikke legetime før i uke 12, klarer aldri å vente så lengeHva er best/forskjellen på innvendig/utvendig?
Innvendig tas med en slags, huff ka skal æ kalle det.. En slags dilo/stake med kamera som de tar inn down there, det trengs ikke sånn åpne verktøy som gynekologen vanligvis bruker. Utvendig er at de tar en sånn (noe lignende) utvendig på magenEr det bare å ringe og bestille time hos private? Trenger man ikke henvisning? Fikk ikke legetime før i uke 12, klarer aldri å vente så lengeHva er best/forskjellen på innvendig/utvendig?
Mest sannsynlig så ser du nesten ingenting ved utvendig så tidlig, så innvendig er det aller beste valget.
Er bare å ringe og bestille time jatrenger kun henvisning om det er på sykehuset
![]()
Innvendig tas med en slags, huff ka skal æ kalle det.. En slags dilo/stake med kamera som de tar inn down there, det trengs ikke sånn åpne verktøy som gynekologen vanligvis bruker. Utvendig er at de tar en sånn (noe lignende) utvendig på magen![]()
Har du mistet før siden du er så utrolig? Du har ikke spurt legen om å ta hcg-blodprøve og se på stigningen først da?Jeg er så utrolig engstelig og stresset for at dette skal gå galt, dere som har vært engstelige og har tatt tidlig ul -har det hjulpet dere til å roe nervene?![]()
Du må huske at det er de som har mistet du legger merke til. De som ikke har mistet er så mange flere, men de snakker som regel ikke om det. De som har mistet trenger gjerne råd, slik at det er de du hører om.Nei, men kjenner noen som har mistet, leser jo på forum, og blir ikke mindre stressa av detHører liksom at "alle" mister jo en gang eller to, det er veldig vanlig. Så da kan jeg ikke helt skjønne at vi skal være så heldig å få det til med én gang
![]()
Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det helt med ro. Jeg ville også droppet tidlig ultralyd hvis du ikke må.Nei, men kjenner noen som har mistet, leser jo på forum, og blir ikke mindre stressa av detHører liksom at "alle" mister jo en gang eller to, det er veldig vanlig. Så da kan jeg ikke helt skjønne at vi skal være så heldig å få det til med én gang
![]()
Det er lurt å vente hvertfall til 6+4, minimum. Da skal nan kunne se hjertet slå. For meg så hjalp UL i uke 6 noen dager, men det er fremdeles veldig tidlig så min uro kom tilbake. Har vært på ny UL i dag(grunnet prøverør) og tror nok jeg kommer til å slappe av mye bedre etter denne. Så min anbefaling er en gang i uke 8-9. Da kan man føle seg relativt trygg på at det går braDa er det vel innvendig jeg bør spør etter daFår ringe og høre om jeg kan få en time sånn i uke 7-8 kanskje... Blir dumt å ta det nå alt for tidlig også. Uke 5+2 idag.