Tidlig ul

Jeg må vel på tidlig ul, da jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei. Men drøyer fortsatt noen uker med å gå til legen
 
Jeg var i dag:) Uke 6+3, og denne gangen banka hjertet som bare det
:smiley-bounce012
Å så fantastisk!! :)
Stemte dine utregninger på termin? utifra eggløsning så er jeg 6+3 når jeg skal neste uke... HÅPER på like flott bilde ;)
 
Då va brevet om tidlig UL komt i posten å timen va ikkje før 4 FEBRUAR! Å herre da e leenge å venta når eg veit fosteret har slutta å utvikla seg i veke 6 og 7-8 dei to siste gangane! Ringte å ville få tidligare men 30. Januar va da besta ho kunne ordna! Lure på om eg må ringa å høyra med fastlegen om da e nåken private som kan ta UL...ellers må eg ordna da sjøl...orka ikkje å gå til veke ti å tru at da nærma seg den magiska grenso å alt e velstand, så e da ikkje da :(
 
Jeg hadde nok beholdt den ul den 4 februar så hadde jeg bestilt meg en privat nå snart :)
For min del så tenker jeg at om det skulle gå galt igjen så vil jeg vite det så tidlig som mulig!
Jeg får ikke komme inn til fastlegen eller bli sendt til tidlig ul så vi går privat heller :)
gjør meg ingenting å betale de pengene for å slippe å gå i mange uker å ikke vite!
 
Ja, da e nok privat som blir alternativet. vil beholda den 30. Januar. For mannene ikkje heima 4. februar å eg vil ikkje gå aleina! Får prøva å komma igjennom på legekontoret å høyra om dei har nåke løysing ellers blir da privat!
 
Då va brevet om tidlig UL komt i posten å timen va ikkje før 4 FEBRUAR! Å herre da e leenge å venta når eg veit fosteret har slutta å utvikla seg i veke 6 og 7-8 dei to siste gangane! Ringte å ville få tidligare men 30. Januar va da besta ho kunne ordna! Lure på om eg må ringa å høyra med fastlegen om da e nåken private som kan ta UL...ellers må eg ordna da sjøl...orka ikkje å gå til veke ti å tru at da nærma seg den magiska grenso å alt e velstand, så e da ikkje da :(

Så bra att du fått time, men utrolig kjedelig att det er så lenge igjen :( skjønner godt du vil finne en annen tid før ul.

Hvor mange dager tok det att få brevet hjem etter attrå vart hos legen din?
 
Eg var til legen på mandag å fekk brevet idag. Så Ikkje så veldig lang tid:) Men no kom eg gjennom til legekontoret og ho i resepsjonen sa legen sku ringa meg, så då håpa eg han kan Triksa litt for meg:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Å så fantastisk!! :)
Stemte dine utregninger på termin? utifra eggløsning så er jeg 6+3 når jeg skal neste uke... HÅPER på like flott bilde ;)


Spiren var litt liten, så ikke sikkert jeg er så langt på vei som jeg trodde. Men var vist litt vanskelig å si så tidlig. Det viktigste for meg var at vi så hjertet banke. Hjerteslagene tilsa at jeg var så langt på vei som jeg trodde. Så kommer til å ta en nu u.l rundt uke 11-12, både for å vite hvor langt jeg er på vei mer nøyaktig, og for å se babyen. For i uke 11-12 ser man at det virkelig er en baby der inne, og det gleder jeg meg virkelig til :) Masse lykke til :)
 
Spiren var litt liten, så ikke sikkert jeg er så langt på vei som jeg trodde. Men var vist litt vanskelig å si så tidlig. Det viktigste for meg var at vi så hjertet banke. Hjerteslagene tilsa at jeg var så langt på vei som jeg trodde. Så kommer til å ta en nu u.l rundt uke 11-12, både for å vite hvor langt jeg er på vei mer nøyaktig, og for å se babyen. For i uke 11-12 ser man at det virkelig er en baby der inne, og det gleder jeg meg virkelig til :) Masse lykke til :)
Fantastisk! Ja, er i bunn å grunn hjerteslagene eg har time for å se! For vet ganske nøyaktig når eggløsning var... :)
 
Jeg skal på tidlig ul på mandag, mest fordi jeg ikke aner hvor mange uker jeg er:) hadde ul i uke 12-13 med forrige og tror jeg må ha en til nå og.. Lenge å vente på den ordinære!:p
 
Back
Topp