Tidlig ul

ImageUploadedByBV Forum1388907713.998066.jpg

Her er min 7+0! Veldig deilig med bekreftelse på at det faktisk var noe der, at den var på riktig plass, at det var bare én osv :)

Fikk se at hjertet slo, ved at det blinka en hvit prikk på skjermen <3 moro m! Skulle gjerne vært en gang til i uke 12-13 for å se den bevege seg også :D
 
Er det vanlig å ha med mannen på tidlig ul? Min har veldig lyst til å se han og :)
 
Vis vedlegget 45641

Her er min 7+0! Veldig deilig med bekreftelse på at det faktisk var noe der, at den var på riktig plass, at det var bare én osv :)

Fikk se at hjertet slo, ved at det blinka en hvit prikk på skjermen <3 moro m! Skulle gjerne vært en gang til i uke 12-13 for å se den bevege seg også :D
Så gøy! :) tok du privat? Vet du ca hvor mye en tidlig ul koster?

Jeg gikk på pergo og vet det er større sjans for flerlinger da. Har også tvillinger i familien, så er veldig spent!
 
Så gøy! :) tok du privat? Vet du ca hvor mye en tidlig ul koster?

Jeg gikk på pergo og vet det er større sjans for flerlinger da. Har også tvillinger i familien, så er veldig spent!

Ja, tok privat :) hadde ikke noen grunn annet enn at jeg ville virkeliggjøre det mer, så hadde nok ikke fått henvisning uansett. Var innvendig hos en gynekolog, og hun var utrolig flink!! :)

Betalte litt over 800 kroner. Det var absolutt verdt det :D
 
Ja, tok privat :) hadde ikke noen grunn annet enn at jeg ville virkeliggjøre det mer, så hadde nok ikke fått henvisning uansett. Var innvendig hos en gynekolog, og hun var utrolig flink!! :)

Betalte litt over 800 kroner. Det var absolutt verdt det :D
Det var faktisk mindre enn jeg hadde forventa! :) skal prøve å holde meg til uke 12, men mulig jeg vil ha en ekstra tidlig kontroll jeg og! Veldig godt å se at alt ser bra ut :)
 
Me skal på tidlig UL pga to MA etterkvarandre som blei oppdaga på UL i veke 12 og veke 8. Såg tydlig at da va nåke der, men desverre ingen hjerteaktivitet. Skal til legen å få henvisning imåro=)
 
Er det vanlig å ha med mannen på tidlig ul? Min har veldig lyst til å se han og :)
Synst mannen skal vera med på alt så lenge han har lyst1 E jo ein ekstra støtte for deg og om nåke skulle visa seg å ikkje vera som da skal! Å ekstra kjekt å ha nåken å dela opplevelsen med om alt e som da skal=)
 
Her skal jeg ikke på tidlig ultralyd uten at det er noe legen mener må sjekkes.
Har ikke vært på noen annen ultralyd enn den i uke 18 med de to andre heller, så regner med det skal gå!;)
 
Jeg skal på torsdag, altså 6+4. Det er kun for å se om de finner et bankende hjerte. Det er ikke mye annet å se så tidlig.Dette er etter legens anbefaling, da jeg har mistet flere ganger og det har da sett ut som "fosteret" har sluttet å vokse i uke 5.. Har valgt å få privat oppfølging da jeg ikke har tålmodighet til å vente på sykehuset. Må da selvfølgelig betale det selv, koster 1100 kr hver gang. Tror opplevelsen blir bedre om dere klarer å vente noen uker til :)
 
Jeg var på ul forrige svangerskap da betalte jeg 1300! så varierer veldig fra plass til plass.
Men 600 er billig ja :)
Men koster 900 for 3D da.
 
900 må jeg ut med for vanlig 2d privat.. Koster d samme når vi kommer så langt at vi skal ha 3d. Men d er verdt pengene siden d er noe jeg føler jeg MÅ ha for å senke skuldrene...
 
Skal til tidlig UL når jeg er 7+5 pga assistert befruktning.
Håper det vises et bankende hjerte denne runden :)
 
Skal på UL i morga, berre 6+4 da :s
 
Tidlig ul torsdag 16 jan, er da 7+5. Er kun for å roe hodet mitt siden vi mistet i nov. min kjære blir så klart med :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg håper at jeg får tidlig ul av legen, siden jeg mista sist..
Ellers så kommer jeg nok til å bestille time privat rundt uke 10.
 
Back
Topp