Tidlig UL, nedtelling

Da kom jeg hjem fra påskefjellet og fant brev med time til tul i posten. 18 lange dager igjen...

Har time igjen den 4. Mai, som er om 18 dager.
Men mulig jeg skal inn om 8-10 dager også.

Godt jeg ikke er alene om å gå på tidlig UL.. hadde gjort det, selv om det ikke var IVF, men veldig glad for at det nærmer seg. Bare 3 korte dager igjen [emoji7]

3 dager igjen her også [emoji5] onsdag.
Men er bare 5+6 på onsdag så spørs om de ser noe?

Hvor mye koster det med privat UL? Kunne godt tenke meg å ikke vente mange måneder til :p
I Kristiansand koster det 1200 (er da i uke 11 når jeg skal), da får vi med bilder og video på minnepenn :p samboer skulle betale,da det helst var han som ville ;)

Er du usikker på om du har mista? Synes eg leste på annen tråd at du hadd mista?
Vet jeg har mistet, men leste at det går an og ha tvillinger og miste den ene.. Jeg har fortsatt de samme symptomene som jeg hadde da jeg var gravid, så jeg håper, men tviler egentlig [emoji29] Er sikkert bare psykiske symptomer [emoji17]

3 dager igjen her også [emoji5] onsdag.
Men er bare 5+6 på onsdag så spørs om de ser noe?

Var 5+4 på første ul. Så et bankende hjerte, men fosteret var veldig lite. 6+1 på neste ul, å da så vi at fosteret hadde vokst, men fortsatt veldig liten.

Må innrømme jeg er bittelitt misunnelig for at du får titte på lille spire så ofte[emoji7]
(men selvfølgelig ikke gøy å ver i risikogruppen da)

Gøy å få se lille ofte.
Sist hadde jeg første ul i uke 9. Så gikk det jevnt og trutt. Hadde 12-15 ul sist.
Siste 10 ukene er det kontroll hver uke, med ul annenhver [emoji4]

Var 5+4 på første ul. Så et bankende hjerte, men fosteret var veldig lite. 6+1 på neste ul, å da så vi at fosteret hadde vokst, men fortsatt veldig liten.

Takk! [emoji171][emoji92]

8 lange dager igjen :p

Back
Topp