Pinnedyret
Forelsket i forumet
Skal se om jeg kan få time tirsdag eller onsdag privat. Så får jeg se hva som er der inne [emoji29]
Er du usikker på om du har mista? Synes eg leste på annen tråd at du hadd mista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal se om jeg kan få time tirsdag eller onsdag privat. Så får jeg se hva som er der inne [emoji29]
Må innrømme jeg er bittelitt misunnelig for at du får titte på lille spire så ofte[emoji7]Har time igjen den 4. Mai, som er om 18 dager.
Men mulig jeg skal inn om 8-10 dager også.
Her (stavanger) koster det 700,- før uke 11 og 900,- etter uke 11 [emoji6]Hvor mye koster det med privat UL? Kunne godt tenke meg å ikke vente mange måneder til![]()
Takk Sikkert ca. det samme i Oslo.Her (stavanger) koster det 700,- før uke 11 og 900,- etter uke 11 [emoji6]
I Kristiansand koster det 1200 (er da i uke 11 når jeg skal), da får vi med bilder og video på minnepennHvor mye koster det med privat UL? Kunne godt tenke meg å ikke vente mange måneder til![]()
Å, så gøy! Det må jeg undersøke om går anI Kristiansand koster det 1200 (er da i uke 11 når jeg skal), da får vi med bilder og video på minnepennsamboer skulle betale,da det helst var han som ville
![]()
Det er jo tidlig, men spørs vel på utstyret de har, om de ser noe.3 dager igjen her også [emoji5] onsdag.
Men er bare 5+6 på onsdag så spørs om de ser noe?
Vet jeg har mistet, men leste at det går an og ha tvillinger og miste den ene.. Jeg har fortsatt de samme symptomene som jeg hadde da jeg var gravid, så jeg håper, men tviler egentlig [emoji29] Er sikkert bare psykiske symptomer [emoji17]Er du usikker på om du har mista? Synes eg leste på annen tråd at du hadd mista?
3 dager igjen her også [emoji5] onsdag.
Men er bare 5+6 på onsdag så spørs om de ser noe?
Må innrømme jeg er bittelitt misunnelig for at du får titte på lille spire så ofte[emoji7]
(men selvfølgelig ikke gøy å ver i risikogruppen da)
Var 5+4 på første ul. Så et bankende hjerte, men fosteret var veldig lite. 6+1 på neste ul, å da så vi at fosteret hadde vokst, men fortsatt veldig liten.
Irk, lykke til! Måtte tiden rasw avgårde!8 lange dager igjen![]()