Tidlig UL, nedtelling

I dag forlater eg dere [emoji17] har ikke hatt noen tegn på kroppen att noe har vert galt. Tom fostersekk på ultralyd [emoji17]

Ånei, så trist [emoji20]
Kan ikke være det bare var for tidlig å se den? Eller at apparatet var dårlig? Hvor langt er du på vei?
Sender en god klem [emoji171]

Jeg har lyst på en ul i uke 7ca bare for å se at det er liv. Jeg fikk ikke time hos fast legen Min før jeg er 8+4, noe jeg syns er litt sent med tanke på henvisning til ul. Jeg får tilbud om tidlig ul og fosterdiagnostikk siden vi mistet første i uke 22, men vil så gjerne vite det nå [emoji853]

Vet jeg har mistet, men leste at det går an og ha tvillinger og miste den ene.. Jeg har fortsatt de samme symptomene som jeg hadde da jeg var gravid, så jeg håper, men tviler egentlig [emoji29] Er sikkert bare psykiske symptomer [emoji17]

Har du fått time til en Ul?

Alt går tydeligvis an ! Fikk sjokk når legen sa det. For føler jo meg gravid [emoji17]

Har selv opplevd bo (tom fostersekk). Den gangen hadde jeg flere symptomer på graviditet, enn jeg hadde ved sist svangerskap. Har omtrent ingen symptomer nå heller.
Kjenner den kjipe, tomme følelsen av å få fortalt at det ikke er noe. Krysser fingrene for at alt går fort, og at du snart er gravid på ny.
Sender deg en stor klem [emoji173]️

Har du fått time til en Ul?
Har time 31 mai, håpte legen ville hjelpe med og få time litt tidligere. Han sa det ikke var nødvendig med mindre det ikke stopper å blø. Tok hcg måling i dag så han ringer nok innen fredag og forteller at den hat sunket Hvis ikke så ringer jeg på fredag bare for og høre at hcgen har sunket

Fikk hilse på lille bolla i dag 5+6.
Den syns ikke på bildet bak målestrekene til legen, men den ligger til høyre inni bobla [emoji7]
Fant ingen hjertelyd i dag, men legen mente det var for tidlig. Ny TUL uke 8+1 (5. mai)

2efd6aa78329d4f9bdcd8b1ee943237c.jpg

Jeg har vært hos legen i dag og ba om henvisning til tul :) så håper jeg får time innen 2-3 uker :) (vet ikke hvor lang tid det pleier å ta før man får time)

15 dager til [emoji5]

Back
Topp