Ånei så trist! Håper dere kommer fort i gang igjen! [emoji173] viste ikke det gikk an en gang meg ivf å oppleve tom fostersekk :/
Alt går tydeligvis an ! Fikk sjokk når legen sa det. For føler jo meg gravid [emoji17]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei så trist! Håper dere kommer fort i gang igjen! [emoji173] viste ikke det gikk an en gang meg ivf å oppleve tom fostersekk :/
I dag forlater eg dere [emoji17] har ikke hatt noen tegn på kroppen att noe har vert galt. Tom fostersekk på ultralyd [emoji17]
Ånei, så trist [emoji20]
Kan ikke være det bare var for tidlig å se den? Eller at apparatet var dårlig? Hvor langt er du på vei?
Sender en god klem [emoji171]
Rekner med de har skikkelig utstyr. Er 7+2 i dag...
I dag forlater eg dere [emoji17] har ikke hatt noen tegn på kroppen att noe har vert galt. Tom fostersekk på ultralyd [emoji17]
Vet jeg har mistet, men leste at det går an og ha tvillinger og miste den ene.. Jeg har fortsatt de samme symptomene som jeg hadde da jeg var gravid, så jeg håper, men tviler egentlig [emoji29] Er sikkert bare psykiske symptomer [emoji17]
Alt går tydeligvis an ! Fikk sjokk når legen sa det. For føler jo meg gravid [emoji17]
Har time 31 mai, håpte legen ville hjelpe med og få time litt tidligere. Han sa det ikke var nødvendig med mindre det ikke stopper å blø. Tok hcg måling i dag så han ringer nok innen fredag og forteller at den hat sunket Hvis ikke så ringer jeg på fredag bare for og høre at hcgen har sunketHar du fått time til en Ul?