Tidlig ul i dag..

Ånei.. Huff. Så trist!! Sender en god klem <3 <3
 
Å nei! Dette er det værste. Om det er noe trøst så skjedde det samme med med. Oppdaget på UL i uke 12.. Og foster nettopp dødt. Jeg var knust. Men, selv med full narkose og utskrapning på sykehus fikk jeg ikke mensen igjen, -for 3 uker senere var jeg gravid igjen! Så ikke mist motet!
Hun gynekologen sa at det ikke var noen medisinsk grunn til at man ikke kunne bli gravid igjen med en gang etterpå, det måtte man kjenne på selv psykisk..

Men jeg tenker at jeg vil egentlig bli gravid så fort som mulig igjen, for denne spiren her hadde vi ventet lenge på å lage pga skolegang osv.. Og så har svigerinnen min termin 2 mnd før det jeg hadde, så dette blir jeg konstant mint på... :( Nå er jeg jo ferdig til våren, så jeg vil kjøre på med en gang igjen, sånn at det ikke blir alt for stor aldersforskjell på barna :/ har en på 2 år og 8 mnd nå..

Men hvordan regner jeg meg til el osv nå? Hva er første dag i siste mens liksom..?

Hater dette..
 
Så leit, det er noe av det kjipeste man kan gå igjennom.. Det jeg gjorde, var å begynne å teste etter el en-to uker etter jeg hadde slutta å blø, men det er bare å hoppe til køys da også, for å være sikker på å ikke gå glipp av. Bare vær forberedt på at det kan ta litt tid, så ikke du blir så skuffa hvis el ikke kommer med en gang. Men uansett: god bedring og lykke til videre, og ta vare på hverandre, og snakk ut om alt som har skjedd. <3
 
Hun gynekologen sa at det ikke var noen medisinsk grunn til at man ikke kunne bli gravid igjen med en gang etterpå, det måtte man kjenne på selv psykisk..

Men jeg tenker at jeg vil egentlig bli gravid så fort som mulig igjen, for denne spiren her hadde vi ventet lenge på å lage pga skolegang osv.. Og så har svigerinnen min termin 2 mnd før det jeg hadde, så dette blir jeg konstant mint på... :( Nå er jeg jo ferdig til våren, så jeg vil kjøre på med en gang igjen, sånn at det ikke blir alt for stor aldersforskjell på barna :/ har en på 2 år og 8 mnd nå..

Men hvordan regner jeg meg til el osv nå? Hva er første dag i siste mens liksom..?

Hater dette..
Nå vet jeg ikke med deg, men etter utskrapning er det 3 ukers " karantene", og etter det fritt frem. Du får bare prøve med el tester. Hos oss skjedde det tydeligvis på dagen etter 3 uker.. Og da gikk det fint. Så ikke vent på mensen eller negativ g-test.
 
Nei og nei, forferdelig trist :( Masse lykke til, håper dere ikke trenger å vente så lenge på neste lille ❤️
 
De har god oppfølging på st.olavs, så skal både på ul for å sjekke at alt er som det skal være etterpå og hcg-måling for å sjekke at det ikke er noe igjen der.. Vi får bare vente til da.

Takk for alle tanker og gode ord, det er vanskelig å ta det inn over seg når man har kommet så langt på en måte.. :( men nå er jeg bare innstilt på å bli ferdig med dette, og få en frisk liten spire der snart ❤️
 
♡♡
 
Back
Topp