Tidlig ul i dag..

åhh, så utrolig trist :( God klem til deg!
 
Uff så forferdelig
 
:Heartred
 
Takk, alle sammen ❤️ :( jeg har ikke mye håp, men det blir ny blodprøve i morgen og ny ul på fredag, så får vi bare se.. Har fortsatt ingen tegn til at noe er galt, så det er veldig frustrerende :(
 
Takk, alle sammen ❤️ :( jeg har ikke mye håp, men det blir ny blodprøve i morgen og ny ul på fredag, så får vi bare se.. Har fortsatt ingen tegn til at noe er galt, så det er veldig frustrerende :(
Så trist! Skjønner at dette må være veldig vanskelig :( Klem til deg! Var det din første ultralyd da?
 
Lykke til :)
 
masse lykke til <3
 
Tenker på dere I dag ♡♡
 
Da er det bekreftet at det ikke er noe liv der :( hcg har sunket 46000 til 30000, så det er ingen tvil... Er 10+4 i dag, så dette er litt vanskelig å ta inn over seg :(
Da forlater jeg dere, jenter ❤️ masse lykke til fremover, alle sammen!
 
Da er det bekreftet at det ikke er noe liv der :( hcg har sunket 46000 til 30000, så det er ingen tvil... Er 10+4 i dag, så dette er litt vanskelig å ta inn over seg :(
Da forlater jeg dere, jenter ❤️ masse lykke til fremover, alle sammen!

nei og nei :( dette er utrolig trist å høre :(
sender deg en trøste klem og ønsker deg masse lykke til videre... ta godt vare på hverandre i tiden fremover <3
 
Så trist å høre.. Ta godt vare på hverandre <3
 
Å nei! Dette er det værste. Om det er noe trøst så skjedde det samme med med. Oppdaget på UL i uke 12.. Og foster nettopp dødt. Jeg var knust. Men, selv med full narkose og utskrapning på sykehus fikk jeg ikke mensen igjen, -for 3 uker senere var jeg gravid igjen! Så ikke mist motet!
 
Back
Topp