Tidlig ul i dag..

Steinbukken90

Forelsket i forumet
Etter tidlig ul i dag ser det ut til at jeg må forlate dere :( er 9+6 i dag, men der var det absolutt ingen bevegelse og veldig svak hjerterytme... De fikk den ikke frem på skjermen engang :(
 
Nei :( Klem til deg♡
 
Nei :'( Håper du har noen som passer godt på deg!
 
Så utrolig trist! Hva gjør de videre da?
Er ikke bare dårlig ultralyd utstyr som gjør at de ikke fikk det tydelig fram?
Kan du være kortere på vei?
 
Så utrolig trist :( ta vare på deg selv fremmover! ❤
 
♡♡♡♡
 
Så trist :Heartblue:(
 
Så trist :(<3
 
Så utrolig trist! Hva gjør de videre da?
Er ikke bare dårlig ultralyd utstyr som gjør at de ikke fikk det tydelig fram?
Kan du være kortere på vei?
Om jeg er kortere på vei så er det bare snakk om et par dager, vi har ikke hatt sex siden de dagene der.. :( og gynekologen har "dessverre" tipp topp utstyr, så tror ikke jeg kan skylde på det heller :(

Skal ta ny blodprøve etter 48 timer for å se hvordan hcg ligger an, så har jeg fått ny time til ul på fredag, bare for å sammenligne.. Hvis jeg begynte å blø før den tid så var det ikke noen vits i å komme inn :(
 
Jeg har liksom ingen verdens tegn på at dette ikke går bra, vi skulle bare inn til en sjekk, og få et bilde av krabaten før vi fortalte noen om det :( det gikk jo ikke sånn da.. Og nå går jeg bare å venter på at jeg skal begynne å blø..
 
Huff så trist :(
Var igjennom det samme selv for noen måneder siden..
 
Om jeg er kortere på vei så er det bare snakk om et par dager, vi har ikke hatt sex siden de dagene der.. :( og gynekologen har "dessverre" tipp topp utstyr, så tror ikke jeg kan skylde på det heller :(

Skal ta ny blodprøve etter 48 timer for å se hvordan hcg ligger an, så har jeg fått ny time til ul på fredag, bare for å sammenligne.. Hvis jeg begynte å blø før den tid så var det ikke noen vits i å komme inn :(

Utrolig trist:-(
 
Back
Topp