Tidlig UL i dag.

Tusen takk alle sammen!
Dere er nydelige.. Var en enorm lettelse når legen etter 2 min sa..
"Der ja... der har vi knøttet der... Akkurat der det skal være."

Så herlig! Kjente selv at skuldrene endelig kunne senke seg når alt så bra ut hos meg :) Godt at du får god oppfølging Mirell! :)

Så deilig. Har selv vært gravid utfor livmora sist svangerskap, å endte med hasteopperasjon, en eggstokk mindre å stygge arr på magen (og i hjertet), så kjenner følelsen så alt for godt <3

Så bra, godt og vite at alt er som det skal :-)

Så deilig. Har selv vært gravid utfor livmora sist svangerskap, å endte med hasteopperasjon, en eggstokk mindre å stygge arr på magen (og i hjertet), så kjenner følelsen så alt for godt <3
Samme her.. Legen som tok meg i mot til undersøkelse i går var samme legen som mest sannsynlig reddet livet mitt den gang. Hadde ikke han bedt meg om å bli på sykehuset den natten hadde muligens ikke sambo klart å vekke meg dagen etter.

Samme her.. Legen som tok meg i mot til undersøkelse i går var samme legen som mest sannsynlig reddet livet mitt den gang. Hadde ikke han bedt meg om å bli på sykehuset den natten hadde muligens ikke sambo klart å vekke meg dagen etter.
Jeg følte meg egentlig ikke så veldig dårlig, merket at noe ikke stemte, men følte meg ikke syk. Prøvene de tok av meg derimot viste noe helt annet. Veldig skummelt. Jeg bor i en veldig liten by uten sykehus osv, derfor orket jeg ikke dra til lege, for jeg orket ikke turen til nabobyen om jeg skulle bli innlagt. Så hadde det seg tilfeldigvis slik at jeg dro på besøk til noen i nabobyen, så når jeg først var der dro jeg innom legevakta. Tok ikke lange tida før jeg ble operert fra jeg kom inn på legevakta.

Jeg følte meg egentlig ikke så veldig dårlig, merket at noe ikke stemte, men følte meg ikke syk. Prøvene de tok av meg derimot viste noe helt annet. Veldig skummelt. Jeg bor i en veldig liten by uten sykehus osv, derfor orket jeg ikke dra til lege, for jeg orket ikke turen til nabobyen om jeg skulle bli innlagt. Så hadde det seg tilfeldigvis slik at jeg dro på besøk til noen i nabobyen, så når jeg først var der dro jeg innom legevakta. Tok ikke lange tida før jeg ble operert fra jeg kom inn på legevakta.
Jeg trodde jeg hadde hatt SA kraftige blødninger i 1 uke. Var hos gyn for å bekrefte og da tok de HCG prøver.
Dro til lege 2 dager senere for ny HCG. 3 dager senere ringer legen meg. HCG har steget istedet for å synke. Noe stemmer ikke. Får beskjed om å dra driekte på sykehuset.
På SiV er det ny innvendig UL og å får påvist XU i høyre eggstokk. HCG er på vei ned men de vil ha meg inne på observasjon. Ut på kvelden kommer Vakthavende inn.. Han sier at jeg kan reise hjem men at han ønsker at jeg blir, bare sånn i tilfelle...
Igjennom natten blir blodtrykket mitt målt med jevne mellomrom. kl 03:30 er blodtrykket 74/44 å jeg rusler inn på undersøkelsesrommet. Nærmere undersøkelser viser at jeg har indre blødninger og buken full av blod. Men jeg har ingen smerter...
Kl 04:00 blir jeg trillet inn på kirurgisk..
Får beskjed da jeg våker igjen å legen kommer inn får jeg beskjed om at det var godt jeg ble på sykehuset.
Siden jeg ikke hadde noen smerter er det ikke sikkert jeg hadde våknet igjen.

Så bra! Hipp hurra!!

*sniker* Fantastisk å lese! :D Gratulerer <3 Jeg sa jo det var din tur nå og at alt skulle gå bra! :D

Hurra for frisk spire :D

Glade nyheter slik som dette liker vi :D Så håper vi bare har positive nyheter og komme med her inne fremover.

*sniker* Fantastisk å lese! :D Gratulerer <3 Jeg sa jo det var din tur nå og at alt skulle gå bra! :D
Takk frøken! Er helt svimmel :D Men tar ikke alt for sikkert før uke 12. Men ja.. Denne gangen ser det ut til at det er min tur.. Det blir i det minste ingen hasteoperasjon igjen.

Back
Topp