Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Helt fantastisk følelse!Åååå så spennende og gratulererbetryggende og vite at alt står bra til.
Samme her.. Legen som tok meg i mot til undersøkelse i går var samme legen som mest sannsynlig reddet livet mitt den gang. Hadde ikke han bedt meg om å bli på sykehuset den natten hadde muligens ikke sambo klart å vekke meg dagen etter.Så deilig. Har selv vært gravid utfor livmora sist svangerskap, å endte med hasteopperasjon, en eggstokk mindre å stygge arr på magen (og i hjertet), så kjenner følelsen så alt for godt <3
Jeg følte meg egentlig ikke så veldig dårlig, merket at noe ikke stemte, men følte meg ikke syk. Prøvene de tok av meg derimot viste noe helt annet. Veldig skummelt. Jeg bor i en veldig liten by uten sykehus osv, derfor orket jeg ikke dra til lege, for jeg orket ikke turen til nabobyen om jeg skulle bli innlagt. Så hadde det seg tilfeldigvis slik at jeg dro på besøk til noen i nabobyen, så når jeg først var der dro jeg innom legevakta. Tok ikke lange tida før jeg ble operert fra jeg kom inn på legevakta.Samme her.. Legen som tok meg i mot til undersøkelse i går var samme legen som mest sannsynlig reddet livet mitt den gang. Hadde ikke han bedt meg om å bli på sykehuset den natten hadde muligens ikke sambo klart å vekke meg dagen etter.
Jeg trodde jeg hadde hatt SA kraftige blødninger i 1 uke. Var hos gyn for å bekrefte og da tok de HCG prøver.Jeg følte meg egentlig ikke så veldig dårlig, merket at noe ikke stemte, men følte meg ikke syk. Prøvene de tok av meg derimot viste noe helt annet. Veldig skummelt. Jeg bor i en veldig liten by uten sykehus osv, derfor orket jeg ikke dra til lege, for jeg orket ikke turen til nabobyen om jeg skulle bli innlagt. Så hadde det seg tilfeldigvis slik at jeg dro på besøk til noen i nabobyen, så når jeg først var der dro jeg innom legevakta. Tok ikke lange tida før jeg ble operert fra jeg kom inn på legevakta.
Takk frøken! Er helt svimmel*sniker* Fantastisk å lese!Gratulerer <3 Jeg sa jo det var din tur nå og at alt skulle gå bra!
![]()
Håper jeg også! Hver triste nyhet som kommer er en trist nyhet for mye..!Glade nyheter slik som dette liker viSå håper vi bare har positive nyheter og komme med her inne fremover.