De ble kjempesøte!Samme her! Jeg er ikke flink til noe spesielt, men kan litt av alt..
Er straks ferdig med invitasjonene nå, og syns det ble greit;
Vis vedlegget 6009
Vis vedlegget 6010
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ble kjempesøte!Samme her! Jeg er ikke flink til noe spesielt, men kan litt av alt..
Er straks ferdig med invitasjonene nå, og syns det ble greit;
Vis vedlegget 6009
Vis vedlegget 6010
Dét hadde jeg aaaaldri kommet til å gjort, så all ære til deg!! Hehe.. Sa det nettopp til mannen her, at ved neste navnefest gjør vi det enklere!Jeg hadde det friskt i minne at jeg scrappa 50 bryllupsinvitasjoner i fjor vinter, så derfor blei det en sms denne gangen![]()
50 invitasjoner, du slette tid, det krever stå på vilje og en god dæsj tålmodighet
Skjønner det ble sms forrige gang ja![]()

Huff, ja! Det var et noe ambisiøst prosjekt50 invitasjoner, du slette tid, det krever stå på vilje og en god dæsj tålmodighet
Skjønner det ble sms forrige gang ja![]()
Huff, ja! Det var et noe ambisiøst prosjektbestilte alt på ebay (sjokk
) så set blei ganske rimelig, og hadde jo sååå god tid siden jeg var gravid og gikk mye hjemme...jadda, blei likevel maaange laaaange kveldstimer med limpistolen, silkebånd og papirroser
skal finne et bilde av de senere, er min store stolthet de invitasjonene
![]()
Ja, er så koselig med bryllup når man slipper å være brud selv! For synes ærlig talt det var litt vel slitsomt å være brudHåper jeg blir invitert i bryllup snart, det er morsomst![]()
Ja, er så koselig med bryllup når man slipper å være brud selv! For synes ærlig talt det var litt vel slitsomt å være brud![]()
Var totalt utmatta når jeg gikk til sengs jeg. At folk klarer å ha sex på bryllupsnatta begriper jeg ikke! Hahaha...Ja, er så koselig med bryllup når man slipper å være brud selv! For synes ærlig talt det var litt vel slitsomt å være brud![]()
Var totalt utmatta når jeg gikk til sengs jeg. At folk klarer å ha sex på bryllupsnatta begriper jeg ikke! Hahaha...![]()
Ja, steike.. Hadde'n kommet me kjeppen da så hadde han kommet til lukka dør, det skal du vite!! Hohoo!Hahaha så enig![]()
hahaha! Akkurat den siste delen var ikke noe problem, tross 7 måneder gravidVar totalt utmatta når jeg gikk til sengs jeg. At folk klarer å ha sex på bryllupsnatta begriper jeg ikke! Hahaha...![]()
Det var MYE styr gitt! Og enda hadde vi et "enkelt" bryllup med tapas buffet, veldig uformelt! Men du gode tid det måtte noe planlegging til likevel, og jeg som var 32 uker på vei da vi gifta ossHehe, vi gifta oss i hemmelighet med bare forloverne med oss ut på middag og var totalt utslitt! Hadde nok aldri klart et normalt bryllup!
Råtass...hahaha! Akkurat den siste delen var ikke noe problem, tross 7 måneder gravid![]()
![]()
MEN vi tok "kveld" kl 23.30, da klarte jeg bare ikke mer "festing"![]()