Bryllupsdatoen blei satt før jeg fant ut at jeg var gravidSå fine kort
Nei jeg må si det var sannelig sprekt å planlegge bryllup så sent i graviditeten, i det hele tatt mens man er gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bryllupsdatoen blei satt før jeg fant ut at jeg var gravidSå fine kort
Nei jeg må si det var sannelig sprekt å planlegge bryllup så sent i graviditeten, i det hele tatt mens man er gravid![]()
Bryllupsdatoen blei satt før jeg fant ut at jeg var gravidTesta negativt 3 dager før, så vi bestemte oss for å planlegge bryllup og "slappe av" med babyplanene, og seinere på dagen som kirka blei booka så måtte jeg teste på nytt for tr var ikke kommet...og jammen meg var det ikke positivt
![]()
![]()
Så da bestemte vi oss for å kjøre på, enklere å gifte seg uten å ha barn fant vi ut! Glad vi gjorde det da, så slipper jeg "å tenke mere på det"
Ville bare være gift jeg, bryllupet var ikke såå nøye for meg
![]()
hahaha, ja da skulle du hørt historien om hvordan vi blei sammenFor en koselig historie![]()
hahaha, ja da skulle du hørt historien om hvordan vi blei sammen![]()
![]()

Jeg også blei nyskjerrig...hahaha, ja da skulle du hørt historien om hvordan vi blei sammen![]()
![]()
JappSå da blir det BV istedet eller?![]()
Men du gjorde vel en god innsats når du var våken?![]()
Og du er på hugget nå på morra'n iallfall. Where ever I go, der har du lagt inn siste innlegget. Hehe.Ja, synes det![]()
Må gjøre en innsats nå før fellesfrokostOg du er på hugget nå på morra'n iallfall. Where ever I go, der har du lagt inn siste innlegget. Hehe.
Lurt.Må gjøre en innsats nå før fellesfrokost![]()
Når er det den blir foretatt da?jeg er veldig spent på hvordan vi ligger an ved første opptelling![]()