Tidlig fredagsbabbel!

Så fine kort:)
Nei jeg må si det var sannelig sprekt å planlegge bryllup så sent i graviditeten, i det hele tatt mens man er gravid:)
Bryllupsdatoen blei satt før jeg fant ut at jeg var gravid ;) Testa negativt 3 dager før, så vi bestemte oss for å planlegge bryllup og "slappe av" med babyplanene, og seinere på dagen som kirka blei booka så måtte jeg teste på nytt for tr var ikke kommet...og jammen meg var det ikke positivt :p :eek: :D Så da bestemte vi oss for å kjøre på, enklere å gifte seg uten å ha barn fant vi ut! Glad vi gjorde det da, så slipper jeg "å tenke mere på det" ;) Ville bare være gift jeg, bryllupet var ikke såå nøye for meg :rolleyes:

Bryllupsdatoen blei satt før jeg fant ut at jeg var gravid ;) Testa negativt 3 dager før, så vi bestemte oss for å planlegge bryllup og "slappe av" med babyplanene, og seinere på dagen som kirka blei booka så måtte jeg teste på nytt for tr var ikke kommet...og jammen meg var det ikke positivt :p :eek: :D Så da bestemte vi oss for å kjøre på, enklere å gifte seg uten å ha barn fant vi ut! Glad vi gjorde det da, så slipper jeg "å tenke mere på det" ;) Ville bare være gift jeg, bryllupet var ikke såå nøye for meg :rolleyes:

For en koselig historie:-)

Æsj glemte å ta med meg kk ned på soverommet, orker ikke gå opp for å hente det:confused:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

God natt og søv godt:)
Vi har gjort en god innsats ja:D
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

HOldt ikke ut like lenge jeg, altså :p

Synes vi alle har gjort en god innsats i går:-)

jeg er veldig spent på hvordan vi ligger an ved første opptelling ;)

Veldig spennende :)

Back
Topp