Tidlig fredagsbabbel!

Så fine kort :)

Jeg hadde det friskt i minne at jeg scrappa 50 bryllupsinvitasjoner i fjor vinter, så derfor blei det en sms denne gangen:eek::p;)
Dét hadde jeg aaaaldri kommet til å gjort, så all ære til deg!! Hehe.. Sa det nettopp til mannen her, at ved neste navnefest gjør vi det enklere! ;)

50 invitasjoner, du slette tid, det krever stå på vilje og en god dæsj tålmodighet:-)
Skjønner det ble sms forrige gang ja :_rr

50 invitasjoner, du slette tid, det krever stå på vilje og en god dæsj tålmodighet:)

Vi hadde bare 20 stk i bryllupet vårt, jeg bestilte ferdige kort jeg :D

Håper jeg blir invitert i bryllup snart, det er morsomst :dance018

50 invitasjoner, du slette tid, det krever stå på vilje og en god dæsj tålmodighet:-)
Huff, ja! Det var et noe ambisiøst prosjekt:eek: bestilte alt på ebay (sjokk:p) så set blei ganske rimelig, og hadde jo sååå god tid siden jeg var gravid og gikk mye hjemme...jadda, blei likevel maaange laaaange kveldstimer med limpistolen, silkebånd og papirroser:confused: skal finne et bilde av de senere, er min store stolthet de invitasjonene:p

Huff, ja! Det var et noe ambisiøst prosjekt:eek: bestilte alt på ebay (sjokk:p) så set blei ganske rimelig, og hadde jo sååå god tid siden jeg var gravid og gikk mye hjemme...jadda, blei likevel maaange laaaange kveldstimer med limpistolen, silkebånd og papirroser:confused: skal finne et bilde av de senere, er min store stolthet de invitasjonene:p

Gleder meg til å se:-)

Håper jeg blir invitert i bryllup snart, det er morsomst :dance018
Ja, er så koselig med bryllup når man slipper å være brud selv! For synes ærlig talt det var litt vel slitsomt å være brud:p

Ja, er så koselig med bryllup når man slipper å være brud selv! For synes ærlig talt det var litt vel slitsomt å være brud:p

Jeg var helt utkjørt:-)
Var så nervøs for at alt skulle gå som det skulle, det gjorde det heldigvis:-)

Var totalt utmatta når jeg gikk til sengs jeg. At folk klarer å ha sex på bryllupsnatta begriper jeg ikke! Hahaha...:D:D:p

Hehe, vi gifta oss i hemmelighet med bare forloverne med oss ut på middag og var totalt utslitt! Hadde nok aldri klart et normalt bryllup!

Var totalt utmatta når jeg gikk til sengs jeg. At folk klarer å ha sex på bryllupsnatta begriper jeg ikke! Hahaha...:D:D:p
hahaha! Akkurat den siste delen var ikke noe problem, tross 7 måneder gravid :p ;) :eek:
MEN vi tok "kveld" kl 23.30, da klarte jeg bare ikke mer "festing" o_O

Hehe, vi gifta oss i hemmelighet med bare forloverne med oss ut på middag og var totalt utslitt! Hadde nok aldri klart et normalt bryllup!
Det var MYE styr gitt! Og enda hadde vi et "enkelt" bryllup med tapas buffet, veldig uformelt! Men du gode tid det måtte noe planlegging til likevel, og jeg som var 32 uker på vei da vi gifta oss :eek: I ettertid kan jeg ikke fatte at jeg orka, men var jo i så god form da og hadde jo kun meg selv å ta vare på så gikk jo aldeles strålende! :)

Slik så invitasjonene våre ut! Kjøpte ferdige hvite kort og klipte til en grønn bit som ble limt på og så klipte jeg til en hvit bit og stempla på "invitasjon". Limte på silkebånd og rose. Inni limte jeg inn et grønt ark med trykt tekst på! 1362171253121.jpg1362171309749.jpg

Klipte bort den delen med kontaktinfoen vår nå :p

Så fine kort:-)
Nei jeg må si det var sannelig sprekt å planlegge bryllup så sent i graviditeten, i det hele tatt mens man er gravid:-)

Back
Topp