Tidlig fredagsbabbel!

Jeg sitter å venter på ei som skal se på huset mitt, så jeg får meg hushjelp på mandagen, det blir kjekt kjenner jeg:)
Det blir ikke hver uke, men kanskje hver tredje uke for en skikkelig vask.
Ellers ei grei natt, ammet halvfire,halvåtte og vi stod opp halv ti:) Men jeg slet sånn med å sove, så tror jeg nettopp hadde sovnet når hun skulle ha mat, lå bare å tenkte på jobben, skikkelig surt.
Ellers blir det husarbeid på meg også, samt skravle litt her:)

Så kjekt med litt hjelp hjemme da =)

Nå får nok være nok tenker jeg! Til natta skal vi bare ta henne mellom oss i sengen med en gang, og så får vi se om det hjelper noe! Orker ikke å trumpe gjennom at hun skal sove i egen seng hvis det betyr at jeg ikke får noe søvn :oops:

Det skjønner jeg godt, håper det hjelper:-)

Nå sovnet han endelig, på fanget etter litt mer pupp :p
Skulle gjerne lagt meg nedpå litt selv også!

Så kjekt med litt hjelp hjemme da =)

Ja, jeg hater å vaske, ikke var det dyrt heller:-)
Hun skal ha 140 kr i timen, og skal vist være ganske effektiv.

Der kom resultatet fra omgangssyken - jeg veier meg hver fredag morning (og såklart litt innimellom uoffisielt) og har gått ned 2,1 kg på å være syk... yikes!

Utrolig hva det hjelper å være syk:-)
Jeg gikk ned 5 kg etter keisersnittet, meen de kom fort på igjen :fucyc

Skrall natt gitt...
Lillebror har våknet litt Men det pleier ikke å være noe problem.
Jeg har vondt i hodet og kjenner at halsen ikke er helt god :(
Mannen leverte heldigvis T, så vi skal akkurat til å stå opp!!
Minimalt med planer! Håper mannen er ferdig tidlig så vi får badet :)

Håper virkelig du slipper unna med det, så det ikke blir full forkjølelse:(
Deilig å dra å bade da, blir alltid bare med tanken her:-)

Ja jeg tror jeg burde det =)
Så får alt annet bare vente :D

Effektive dere er:-)

Dere er flinke! Jeg sto opp klokka sju og har fremdeles ikke ordna meg. Tror det blir hjemmedag i dag for orker ikke gå tur i snøen og vil ikke måke bil heller. Håper sambo tar med kinatakeaway hjem i dag så vi slipper handle..hehe..vi skulle ha vaska hus, men tror jeg bare støvsuger lett og vasker bad så får resten være til en annen dag..merkelig at før vi fikk baby så måtte jeg ha det strøkent hele tiden for å trives men nå går det bare ikke lenger.

Dere er flinke! Jeg sto opp klokka sju og har fremdeles ikke ordna meg. Tror det blir hjemmedag i dag for orker ikke gå tur i snøen og vil ikke måke bil heller. Håper sambo tar med kinatakeaway hjem i dag så vi slipper handle..hehe..vi skulle ha vaska hus, men tror jeg bare støvsuger lett og vasker bad så får resten være til en annen dag..merkelig at før vi fikk baby så måtte jeg ha det strøkent hele tiden for å trives men nå går det bare ikke lenger.

Hehe jeg kjenner på den jeg også, plutselig ble det bare mer og mer rot her:-)
Blir godt å få vaskekjerring en gang i blant:-)

Etter en halvtime møtte dette synet meg i hjørnet av sofaen
ImageUploadedByBV Forum1362134002.550939.jpg
Jaja, fikk hvilt litt i alle fall :)

Følte toalettene trengte en ekstra god skrubb etter all sykdommen. Deilig å få det gjort. Skulle gjerne hatt vaskehjelp. Men jeg har ikke lyst å bruke penger på det. Kanskje noen vil gjøre det gratis om jeg spør pent?

Følte toalettene trengte en ekstra god skrubb etter all sykdommen. Deilig å få det gjort. Skulle gjerne hatt vaskehjelp. Men jeg har ikke lyst å bruke penger på det. Kanskje noen vil gjøre det gratis om jeg spør pent?
Jeg lurte på det samme :p
Nei, vi klarer å komme over leiligheten vår vi to, altså! :D

Hehe, kanskje hvis du tilbyr litt hjemmebakst?:-)

Han var passe ferdig med å sove :p

Har prøvd å få en trøtt Lillebror til å sovne en stund. FØrst sammen med han på sofaen, og nå i vuggen.
Jeg orker bare ikke ut og trille :eek:
sånn sett er tyttebæret mitt lett å legge, er bare å rugge litt på vogna på trappa og så slokner hun :p :rolleyes: Så nå snorker hun mens mamman koser seg med pumpings, kaffe og en cafè cookie med skogsbær og hvit sjokolade :rolleyes:

sånn sett er tyttebæret mitt lett å legge, er bare å rugge litt på vogna på trappa og så slokner hun :p :rolleyes: Så nå snorker hun mens mamman koser seg med pumpings, kaffe og en cafè cookie med skogsbær og hvit sjokolade :rolleyes:
Ja, jeg hadde ikke trengt å gå tur egentlig. Men orket bare ikke styre med klær og slikt :p

Nå har jeg og Daniel vært på Kiwi og Europris. Og dermed er vi klare for å innta vask av badet og gjestetoalettet!
WOW! Dere er tidlig påan må jeg si :p Kl 09.45 har jeg ikke kommet meg utav pysjen engang :eek:

Back
Topp