Tidlig fredagsbabbel!

Vi gir hipp sin godnatt grøt med ris og grønnsaker i på kvelden og da sover a fra 7-6 :) kan jo prøve det kanskje? :)
Hun tåler ikke melk, så må gi melkefri grøt :( Har akkurat begynt tilvenning på risgrøt som jeg lager på mm, så når hun er blir tilvent så blir det nok grøt på kvelden ja ;) Kan være at hun er så urolig fordi hun får litt mageknip pga grøttilvenninga...ikke aner jeg! :confused:

Nå får nok være nok tenker jeg! Til natta skal vi bare ta henne mellom oss i sengen med en gang, og så får vi se om det hjelper noe! Orker ikke å trumpe gjennom at hun skal sove i egen seng hvis det betyr at jeg ikke får noe søvn :oops:
Nei det ser jeg ikke noe poeng i =)

Hehe, hemligheten når "det står på som verst" er å ikke skrive for mye i hver kommentar :p Bare noen få ord, så går praten lett og fort og man får maaaange innlegg ;)
Hehe.. Skal ta til meg rådet.;)
Men sitter dere pal med pc/mobil hele dagen lang da eller? Må jo bli kjempeslitne vel? :p

Men sitter dere pal med pc/mobil hele dagen lang da eller? Må jo bli kjempeslitne vel? :p
SItter ikke pal, jeg går innom når jeg har tid ;)

Med mobil og pc, og JA man blir sliten og får gjort veeeldig lite annet :p

Tror Hermine er syk eller noe:confused: la henne ned på gulvet for 10 minutter siden og hun ligger enda på rygg og plukker på en leke:eek:
1362129512522.jpg

God morgen :-) i natt har vi sovet godt! Snuppa bruker å ville stå opp når hun våkner for å få flaske så i natt putta jeg inn smokken i en halvtime mens hun vrei på seg og da det ikke hjalp så holdt jeg flaska og ga hun mens hun halvsov i senga si. Var redd for at det skulle bli hosting og harking og gulping, men hun drakk nesten alt og sov videre til klokka 07.00. Hun la seg klokka 19.15 i går. Du og du så deilig! Håper suksessen fortsetter for hun er så trøtt hele dagen om hun ikke sover skikkelig om natta. Skal snart gjøre alvor av å flytte hun inn på eget rom tenker jeg. Vi hadde rydda og ordna rommet, men nå har vi klart å bruke det til oppbevaring og klesstativ igjen..hehe

God morgen :) i natt har vi sovet godt! Snuppa bruker å ville stå opp når hun våkner for å få flaske så i natt putta jeg inn smokken i en halvtime mens hun vrei på seg og da det ikke hjalp så holdt jeg flaska og ga hun mens hun halvsov i senga si. Var redd for at det skulle bli hosting og harking og gulping, men hun drakk nesten alt og sov videre til klokka 07.00. Hun la seg klokka 19.15 i går. Du og du så deilig! Håper suksessen fortsetter for hun er så trøtt hele dagen om hun ikke sover skikkelig om natta. Skal snart gjøre alvor av å flytte hun inn på eget rom tenker jeg. Vi hadde rydda og ordna rommet, men nå har vi klart å bruke det til oppbevaring og klesstativ igjen..hehe
Så heldige dere er som har hatt ei så god natt :)

For ei hærlig jente :) koser seg hun!
Kanskje hun endelig har skjønt at det er bedre å ligge på rygg og slappe av enn å hive seg over på mage for så å ligge og klage :p

Kanskje hun endelig har skjønt at det er bedre å ligge på rygg og slappe av enn å hive seg over på mage for så å ligge og klage :p
Ahaha! Sånn er vesla her også. Spennende å makke seg over på magen, men liker absolutt ikke å ligge der. Kan bli et himla styr..:p Men om hun ikke er helt i form, så prøve hun ikke å rulle heller, så kanskje Hermine ikke er helt i form i dag..? :oops:

Hehe..simone hater å ligge på magen, men snur seg og kaver likevel så de er litt teite ;-) hun klarer å snu seg tilbake men vil helst at vi skal gjøre det nå for tiden.

Har prøvd å få en trøtt Lillebror til å sovne en stund. FØrst sammen med han på sofaen, og nå i vuggen.
Jeg orker bare ikke ut og trille :o

Nå har jeg og Daniel vært på Kiwi og Europris. Og dermed er vi klare for å innta vask av badet og gjestetoalettet!

Jeg sitter å venter på ei som skal se på huset mitt, så jeg får meg hushjelp på mandagen, det blir kjekt kjenner jeg:-)
Det blir ikke hver uke, men kanskje hver tredje uke for en skikkelig vask.
Ellers ei grei natt, ammet halvfire,halvåtte og vi stod opp halv ti:-) Men jeg slet sånn med å sove, så tror jeg nettopp hadde sovnet når hun skulle ha mat, lå bare å tenkte på jobben, skikkelig surt.
Ellers blir det husarbeid på meg også, samt skravle litt her:-)

Back
Topp