Hun tåler ikke melk, så må gi melkefri grøtVi gir hipp sin godnatt grøt med ris og grønnsaker i på kvelden og da sover a fra 7-6kan jo prøve det kanskje?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun tåler ikke melk, så må gi melkefri grøtVi gir hipp sin godnatt grøt med ris og grønnsaker i på kvelden og da sover a fra 7-6kan jo prøve det kanskje?
![]()
Nei det ser jeg ikke noe poeng i =)Nå får nok være nok tenker jeg! Til natta skal vi bare ta henne mellom oss i sengen med en gang, og så får vi se om det hjelper noe! Orker ikke å trumpe gjennom at hun skal sove i egen seng hvis det betyr at jeg ikke får noe søvn![]()
Hehe.. Skal ta til meg rådet.Hehe, hemligheten når "det står på som verst" er å ikke skrive for mye i hver kommentarBare noen få ord, så går praten lett og fort og man får maaaange innlegg
![]()
ved pc og mobil - alt etter hva som er mest praktiskHehe.. Skal ta til meg rådet.
Men sitter dere pal med pc/mobil hele dagen lang da eller? Må jo bli kjempeslitne vel?![]()
SItter ikke pal, jeg går innom når jeg har tidHehe.. Skal ta til meg rådet.
Men sitter dere pal med pc/mobil hele dagen lang da eller? Må jo bli kjempeslitne vel?![]()
Med mobil og pc, og JA man blir sliten og får gjort veeeldig lite annetHehe.. Skal ta til meg rådet.
Så heldige dere er som har hatt ei så god nattGod morgeni natt har vi sovet godt! Snuppa bruker å ville stå opp når hun våkner for å få flaske så i natt putta jeg inn smokken i en halvtime mens hun vrei på seg og da det ikke hjalp så holdt jeg flaska og ga hun mens hun halvsov i senga si. Var redd for at det skulle bli hosting og harking og gulping, men hun drakk nesten alt og sov videre til klokka 07.00. Hun la seg klokka 19.15 i går. Du og du så deilig! Håper suksessen fortsetter for hun er så trøtt hele dagen om hun ikke sover skikkelig om natta. Skal snart gjøre alvor av å flytte hun inn på eget rom tenker jeg. Vi hadde rydda og ordna rommet, men nå har vi klart å bruke det til oppbevaring og klesstativ igjen..hehe
Tror Hermine er syk eller noela henne ned på gulvet for 10 minutter siden og hun ligger enda på rygg og plukker på en leke
Vis vedlegget 5928
Kanskje hun endelig har skjønt at det er bedre å ligge på rygg og slappe av enn å hive seg over på mage for så å ligge og klageFor ei hærlig jentekoser seg hun!
Ahaha! Sånn er vesla her også. Spennende å makke seg over på magen, men liker absolutt ikke å ligge der. Kan bli et himla styr..Kanskje hun endelig har skjønt at det er bedre å ligge på rygg og slappe av enn å hive seg over på mage for så å ligge og klage![]()
Kanskje hun endelig har skjønt at det er bedre å ligge på rygg og slappe av enn å hive seg over på mage for så å ligge og klage![]()
HeheKanskje hun endelig har skjønt at det er bedre å ligge på rygg og slappe av enn å hive seg over på mage for så å ligge og klage![]()
Nå som jeg er frisk har jeg mye husarbeid å ta igjen.. så det blir min fredag. .
Hva med dere?
Så flink!Nå har jeg og Daniel vært på Kiwi og Europris. Og dermed er vi klare for å innta vask av badet og gjestetoalettet!
Nå har jeg og Daniel vært på Kiwi og Europris. Og dermed er vi klare for å innta vask av badet og gjestetoalettet!