Håper de hjelper deg til å bli fort frisk nå!Ja, veldig betryggende
Haha, ja, det har jeg rett og slett ikke klart, så blitt et lite innpust underveis i tempingenJeg tempet både oralt og vaginalt en syklus husker jeg, og helt ærlig, forskjellene på variasjon osv er ikke så stor på meg at det i seg selv føltes som en grunn til å velge det ene over det andre.Grunnen til at jeg trives best med vaginaltemping er egentlig at jeg syns det er ubehagelig å holde termometeret på plass i munnen, føler det eneste jeg får gjort mens jeg temper er å ligge og vente. Og da blir 1,5min lenge. Med vaginaltempingen glemmer jeg av hele greia og brått har 3min gått. Ender som oftest med å slumre videre mens jeg temper og avogtil (typisk i helger) har jeg sovna og sovet videre uten å ta ut termometeret
Så jeg har bare valgt den løsningen jeg syns er mest behagelig. Men anbefaler å teste det, da får du jo sjekket om det kanskje ville passet bedre og kanskje gir enda mindre variasjon i grafen
![]()
Haha et lite innpust er et bedre alternativ enn å besvime pga man tempet
interessant!! Jeg har jo 2 termometer så kanskje jeg skal prøve å gjøre begge deler en syklus 
Så jeg har bare valgt den løsningen jeg syns er mest behagelig. Men anbefaler å teste det, da får du jo sjekket om det kanskje ville passet bedre og kanskje gir enda mindre variasjon i grafen
Også må man nesten gjøre det litt sånn om man vil vite akkurat hvordan ting påvirker ens egen temperatur. Jeg har skjønt at det er store individuelle forskjeller på det ihvertfall.
blir spennende å se hvordan du synes easy@home sitt er da!
krysser fingrene for positiv test til helga!!

Hihi, takk!Vi får se om det blir testing eller vente på TR, slik tålmodigheten er nå er jeg ikke helt sikker. Men én test på 11dpo skal jo gi meg et relativt tydelig svar