Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei? Sa de hva de trodde det var? Jeg tipper jenteHva tror dere?
Vis vedlegget 326926
Hvor langt på vei? Sa de hva de trodde det var? Jeg tipper jente
Hva tror dere? 12+0
Vis vedlegget 326926
Du ser såvidt 3 streker, men man skulle hatt et bedre bilde av nubben for å se det skikkelig. Jeg ville tippet jente
Må innrømme st jeg ikke helt skjønner hvs di mener med 3 streker?
Er det beste bildet jeg har dessverre, men håper å få vite litt mer 2/6
Jenter har ofte en "gaffelform" med 3 streker på nubben, mens guttene ser mer ut som noe er plassert oppå hverande. Vanskelig å forklare På mitt bilde ser du tydelig de 3 strekene. På ditt bilde ser jeg 2 streker, men den 3dje streken gjemmer seg litt. Dessverre er det vanskelig å være sikker hvis du ikke har video eller bilder fra forskjellige vinkler. Da kan det fort være en guttenub hvis bildet ble tatt i en tilfeldig vinkel Det som gjør at jeg tror det er jente er at ene streken ligger under selve nubstreken. Det tyder på at den ligger veldig flat På den andre siden igjen så er 12+0 fortsatt litt tidlig. Det er mer tydelig når du nærmer deg uke 13
Ah! Da tror jeg forstod litt mer ja
Blir spennende å se hvem som skjuler seg hvert fall!
I følge "nub theory" så ser det jo ut som jente, men som du sier er det tidlig! Bare spennende å spekulere litt
Gøy å gjette litt! Vi fikk ikke gode nok bilder pga navlestrengen til å se nubben godt nok. Så vi får vente i spenning til OUL (selv om jeg har magefølelse på gutt).
Jeg tror jenteHva tror dere? 12+0
Vis vedlegget 326926
GuttHva tror dere her?Vis vedlegget 327158
Hva tror dere her?Vis vedlegget 327158
Hva tror dere her?Vis vedlegget 327158