teza`s dagbok!!!!

hmmm har hatt vondt i magen siden tr var på besøk, har vondt helt nederst i magen. kunne godt ha gidd seg etter tr var ferdig syns jeg, jeg har ikke merket om el var heller, og fortsatt vondt i magen og err ca 1 uke til tr skal komme igjen... men når jeg spiser mat, så får jeg vondt i magen og skikkelig kvalm, rekker aldri å bli mett, blir bare skikkelig kvalm. jeg er skikkelig oppblåst og fiser værre en sambo, hehe.... håper noe er på vei der nede, da hadde jeg blitt glad, men jeg tviler på de...
 
                                                desember!!
1:
2: jobb... godte sjuk
3: jobb.. mmmm sjokolade og ostepopp... hmm (tr el gravid) ikke godt å si!!
4: jobb... enda mer sjokolade + salt/sure ting, nam nam. kvalm og oppblåst!!
5: jobb... kvelsvakt[:'(] og tr kom snikende[:@] ikke noe menssmerter...
6: jobb... dagvakt[:'(]  tr[:@]
7: tr[:@]
8:
9: jobb..
10: jobb..
11: ble sendt hjem fra jobb, fikk en fin fin blåveis etter kolisjon i dag.
12: handle julegaver?? finne kjole til barnedåpen[:D]
13:
14:
15:jobb...
16: jobb..
17: jobb...
18:
19:
20:  barnedåp!!!
21:
22:
23:bake
24: bake, og lage pinnekjøtt og kålrabistappe...
25: hatt litt stikking nederst i magen!!
26: hatt litt stikking neders i magen!
27: stikking i nedert i magen i dag oxo...
28:
29: [:(] testa i dag... ikke posetiv i hvertfall....
30: egentlig ikm i dag vist syklusen er på 26.. ikke noe tr
31: ikm[:D] håper det blir en fin overaskelse denna dagen!!!  ikke noe tr!!!

 
søstra mi mente jeg var gravid, hehe, for ho mente jeg hadde begynt å få mage, jeg har jo det oxo, men er bare så oppblåst, og ikke rent lite heller.... men ikke noe spire her enda da, men håper det sitter fast en nå, snart teste[:D] bare så synd jeg jobber i helga, så får ikke testet før mandag, vist ikke tr kommer da... og håper ho holder seg langt unda meg, hu kan gå seg bort synes jeg!!! men skikkelig sjokolade dilla fortiden. på tirsdag så måtte jeg bare ha sjokolade etter jeg hadde lagt meg, fy.. men klarte ikke å la vær.... pleier ikke å ha så lyst på da. liker ikke så drikke eller spise noe etter jeg har pusset tennene....  men men..
håper det sitter en spire nå!!!!!![:D]
 
tr kom i dag. syklus lengde 25, de blir bare kortere og kortere. ingen tegn på at tr skulle komme i dag heller, ikke menssmerter og det begynte bare å fosse ut[:'(], pleier å merke det og da komme meg på do, men ikke i dag nei...  
 
jaja da klarte vi det ikke før jula, så nå kommer vi ikke til å stresse så med å lage barn nå, og da får spira sette seg når den vil, så tar vi det som det kommer. og sambo skal prøve å gå ned litt i vekt... nå er jeg satt ikm på 31 des, det er 27 dager, men har oxo hatt 25, 26 og 29 dagers syklus, så pleier å regne med 27 dager. synest det er greit å ta utgangs punkt i 27 dager, har som regel hatt 26 mest men har vært noen 25og 27 oxo. ikke så mange 29 dag sykluser... men nå kommer vi nok ikke til å stresse så mye med at en spire sitter, hadde håpet vi klarte det før jul, så vi kunne gitt noe spes i jule gaver, men men det får bare vente det da...
 
jaja, da har jeg fått noe helt annet å tenke på en stund framover, baby laging er langt ute av hue mitt fortiden, og det er vist alt annet oxo gitt, fomler med ord og det jeg skal huske har jeg glemt fortere en svint. er ikke her inne heller så ofte om dagene heller, er bare inne for å sjekke julekalender, og hva som skjer der, ellers bare kikker jeg litt på hva andre har skrevet og går ut igjen, i dag er kroppen helt tappet for energi....
men men, det går seg vel til normalen igjen etter en stund... bare glemme den saktegåendefilmen i hode nå, så blir det bedre, kommer aldri til å glemme det helt, men kan slutte å gå om og om igjen oppi hode....
så nå skal jeg legge meg, og prøve å sove godt!!!
 
jaja, det er vel på tide å oppdatere litt, to uker siden nå gitt. etter kræsjen for to uker siden, så har jeg begynt å være litt her igjen, har fortsatt litt av blåveisen jeg fikk, men kommet meg over selve kræsjen ganske bra, men savner bilen kjempe masse, det var en kjempe god bil, men bra det var den bilen jeg hadde, ellers hadde det nok gått enda værre... nå er det snart tid for å teste igjen, selv om jeg tviler på at vi fikk det til denna mnd, orket ikke noe serlig sex denna pp, det vart bare sex en gang rundt el, så vist jeg er gravid nå så kommer det som et sjokk [:)] men har hatt stikking nederst i magen i to dager nå. men er ikke mange dager igjen før jeg får vite det da[:)]
 
hadde to drømmer i natt, den ene var at jeg fikk posetiv gtest, og den andre var at jeg hadde fått unge, får så sykt lyst på unge etter jeg har drømt det [:(] så håper jeg får oppleve det snart....
 
drømmte i natt om jeg fikk en kjempe sterk strek på g test, så når jeg våknet vart jeg så skuffa, den virka så ekte den drømmen. så måtte bare teste i dag,  reiste på meny for å prøve ut dem di har fått der....
men den vart negativ, men det var ikke med morgen urin da!! men nå er det bare å vente å se om tr dukker opp[&o]
og trur tr er på vei, humøret mitt er opp og ned i dag, vært sur på sambo to ganger i dag, men etter første gangen så vart jeg fort blid igjen.
 
 

     januar     (godt nytt år!! )
1. tr[:@]
2. tr
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. el smerter :)
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17. stikkinger nederts i magen.......
18.
19.
20.
21.
22.
23. vært på tur [:D]
24.
25.
26.
ikke noe tr [:D]
27. ikke noe tr[:D]
28. kommer tr i dag el?? el kansje en posetiv test[:)]
29.
30.
31.
 
vi har bestilt oss ferie :) og reiser i mai :)
hadde el smerter i går, men siden vi skal på  tur i mai skal vi ikke prøve så veldig mye på å lage noen baby.  men vi kommer jo ikke til å ungå det helt heller. [:D]
 
pp 9 nå [&:] el er over og snart er det tid for tr igjen[:'(]
sikkert ikke klaffa denna pp heller... men nå skulle vi ikke prøve så hardt heller siden vi skal ut på tur, men det har blitt en del sengekos i det siste at fy a meg. sambo er så kåt for tiden, han skjønner ikke hvorfor.... så det har blitt en del sex kan man si.... [:D]
på lørdag drakk jeg litt og fy det smakte j....  usj...
og i dag har jeg spist gele, og jeg liker egentlig ikke gele.
nesten ikke spist noe i dag, for finner ikke noe jeg har lyst på... jeg er sulten nå oxo men kommer ikke på noe jeg har lyst på[&o] bare venter på den dagen jeg blir gravid og lukte sansen kommer tilbake, da kommer jeg nok til å få i meg nok mat i hvertfall, det gjorde jeg sist jeg var gravid, hehe. spiste taco på lørdag, jeg pleier å like taco så godt at jeg klarer ikke å la vær å spise selv om jeg er mett, men nå på lørdag smakte det skikkelig dritt[:'(] blir lenge til jeg skal spise taco igjen gitt.... en liten oppdatering her gitt......
 
auuu!!!! har skikkelige mens smerter i dag[&:] og er bare på dag 18 i syklusen, og er skikkelig j.... kvalm, men alikevel sulten, er ikke lenge siden midag og sitter å klager på at jeg er kvalm og har vondt og når det er reklame på tv med mat så sier jeg mmm det såg godt ut, jeg er sulten jeg, og sambo bare rister på hodet[&:]
hva f.. skjer??
 
har hatt stikkinger  nederst i magen i en uke nå, og kjennes ut som tr kommer snart, det kommer og går, våknet i dag tidlig av det stakk nederst i magen[&:] hatt så lyst på ostesmørbrød i en uke oxo nå, i kveld fikk jeg det endelig, og det var så godt, nam nam, jeg har aldri hatt sansen for det[&:] synest det smaker skikkelig[:'(] men i kveld likte jeg det[:)] kunne ha spist hele brødet jeg nå.. hehe[:D]
 
nå er nok tr rett rundt hjørnet her[:'(] kommer sikkert i morgen[:'(] og ikke noe tru på at jeg er gravid, men håper jeg er det da. men da er det bare å vente å se om tr dukker opp el ikke, men ho kommer nok en dag[&o]
begynner å bli oppgitt og lei. har slutta å teste etter el, og tar ikke g test heller med mindre tr er forsinka.
og sambo trur heller ikke jeg er gravid. trur han oxo har gitt opp[&o] han var veldig utolmodig her for en stund siden, for han synest alle rundt han ble gravid. og jeg skulle jo helst ha blitt gravid i fjord, så utolmodig er jeg, men det begynner å gå over, nå begynner det heller å bli at det er samma f, og tenker masse på at jeg blir gravid når det er men jeg skal bli det og ikke før.. og masse anna negative tanker[&o] jaja det var litt lufting av mine tanker før jeg legger meg til å sove[;)]
 
Krysser fingrene for at du blir gravid snart  
Lykke til! [:)]
 
tusen takk [:)] håper det sitter en liten spire hos deg oxo snart[:D]
 
er kvalm av og til, ( det kommer og går)
er på syklus dag 27 i dag :) ikke noe tr enda, pleier å hå syklus på 25 el 26, så håper tanta holder seg langt borte og ikke kommer på lang lang tid :) men har følt at tanta kommer i 3 dager nå, men ikke kommet enda. og magen min pleier som regel å være oppblåst hele tiden før mensen, men i dag så har det vært oppblåst og ikke oppblåst, så har variert i hele dag, så trur ikke magen min helt får bestemt seg... skikkelig øm i begge puppene, det merket jeg i går kveld når jeg kom så vidt borti den h puppen.. nå håper jeg bare den tanta holder seg LANGT LANGT borte, og at jeg er gravid :) men det som er typisk er at ho sikkkert tar seg turen i morgen... tenkte jeg skulle få prøvd å kjøpt meg en test i løpet av helga, vist sambo har lyst til å kjøpe en, (synest det er flaut å kjøpe jeg, og vil jo helst at folk ikke skal vite det)
 
[:)]
 
Back
Topp