teza`s dagbok!!!!

Tuzzi86

Forelsket i forumet
får vel prøve å lage en dagbok jeg oxo da....
er inne i 5 pp nå. vi håper på at det sitter en liten spire snart.
jeg har vært klar for å få en liten en i lang lang tid nå, men min kjærste han var ikke klar i det hele tatt,
men det var helt til jeg forklarte hvor mye jeg hadde lyst på en liten en og hvor fint det hadde vært, og et par dager etter jeg hadde sagt det til han så kom han og sa at han var klar, så da begynte vi å prøve.... og altså nå er vi i 5 pp. denna mnd hadde jeg vist el før jeg hadde regnet med men håper på at vi klarte det alikevel....
[:D] jeg kommer ikke til å skrive så mye om meg selv pga at det er ikke så mange som vet vi prøver og det skal være hemmelig til jeg har blitt gravid!!!
 
heihei :)
Velkommen :)
 
 
ja det var på tide du kom med egen dagbok vennen!

jeg skal krysse alt jeg har for dere denne mnd... kamskje dere traff blinken likevel?

klemmer[:D][:D][:D]
 
takk skal du ha niva!!!

jeg krysser fingrene for deg oxo denna mnd frukathleen, ja var vel på tide å lage en dagbok, selv om jeg har glemt den helt, hihi.... håper det ble fulltreffer på dere denna mnd oxo, det hadde vært kult...[:D]

bare 6 dager igjen nå til teste.. hihi, kommer til å bli skuffa jeg vist den blir negativ, men men...
jeg tror jeg har fått tilbake lukte sansen min som jeg hadde sist jeg var gravid da, hehe, i går lukta jeg gele og det var ikke noe i nerheten og fik så lyst på[:(], jeg har baka brød to ganger denna uka, nam nam, og jeg som egentlig ikke kan fordra hjemmebaka brød.. hihi.... syns synd på min kjerste den dagen jeg er gravid, vist jeg ikke er det nå da, da tror ikke jeg han vil ha meg med å handle i butikken, hihi....
men men håper nå på en posetiv test snart...
 
8 dager igjen for meg, men jeg har ikke det største håpet lenger faktisk... syns kroppen begynner å kjennes merkelig lik ut som før TR...[:@]

men men, jeg lever jo i håpet enda da... lyst til å teste, men kan jo ikke det da... hehe.... det vil ikke slå ut så tidlig likevel... hehe... ja stakkars ****** den dagen du blir gravid igjen... hoho.... da får du utnytte han for alt det er verdt... hihi.....
 
håper på posetiv test for deg oxo... det hadde vært så morro...
 
jaja da er det ikke mange dagene igjen til å teste, men har så lyst til å teste nå i kveld, men vet jeg ikke får noe posetivt svar da, men sitter å lurer på om jeg skal teste i morgen tidlig kansje, så kansje jeg kan overaske kjersten med to små sokker og en posetiv g test, håper på det, men kansje for tidlig...  men det finner jeg ut av i morgen tidlig....[:D]
 
å ja, tenk om du kunne gjort det... hmmmm har seks dager igjen jeg.... tror jeg skal klare å vente til da og... er så redd for å få neg resultat nå....[:(][&:]
 
jeg klarer ikke å vente jeg, hehe, tar det som regel ikke så tunkt å få et negativt svar, tenker bare så at bedre lykke neste mnd, hehe, skulle ønske jeg kunne glemme helt at vi prøvde og plutselig være gravid sån som sist, det må jo ha vært fulltreffer den ene gangen, hehe... men ikke så lett denne gangen gitt.. hehe.
men håper hvertfall at du får posetiv test, vil ikke du skal bli lei deg, og du som har hatt litt prob med å finne el...
 
ORIGINAL: teza

jeg klarer ikke å vente jeg, hehe, tar det som regel ikke så tunkt å få et negativt svar, tenker bare så at bedre lykke neste mnd, hehe, skulle ønske jeg kunne glemme helt at vi prøvde og plutselig være gravid sån som sist, det må jo ha vært fulltreffer den ene gangen, hehe... men ikke så lett denne gangen gitt.. hehe.
men håper hvertfall at du får posetiv test, vil ikke du skal bli lei deg, og du som har hatt litt prob med å finne el...


huff ja det er et svare strev med den el'en... men jeg "trøster" meg med at det kunne vært mye værre... se på alle de her inne som har prøvd i to og tre og flere år uten resultat... åssen de greier å holde motet oppe er nesten uforståelig for meg... og det finnes ingen her i verden jeg har mer respekt for tror jeg....[:)][:)]
 
jupp dem er flinke som holder ut, jeg er ikke tålmodig med sånt, jeg er lei allerede etter 5 pp, men nå har jeg gått og hatt lyst på en unge i ca 8 år el noe, og når vi først bestemte oss for å prøve, så da har jo jeg lyst på nå med en gang, hehe. er litt redd for at han skal ombestemme seg plutselig oxo. 
 
veit du, jeg tror ikke han ombestemmer seg, tror han egentlig har finni ut at han er moden og klar for å bli pappa, så du kan nok ta det heeeeelt med ro der [:D][:D][:D][:D]
 
ja jeg håper nå det da... men han har en tendens til å ombestemme seg gitt, men han er ganske sikker nå da. jeg spør han hele tiden om han håper på om jeg er gravid og sån, og svaret er jo altid at han håper på det.. hehe
 
det lover bra! natta snuppa, prates sikkert i morgen[:D][:D][:D][:D][:D]
 
dagene går så sakte når det er snart tid for å teste eller se om tr kommer snart, hmmmm.
ikke noe posetiv test enda og ikke noe tegn til tr, så da er det vel bare å vente og se da.. selv om det er kjedelig og vente...
 
nei nå får det gå fort til helga gitt.... hihi.....
 
jupp, så får du testa, jeg finner nok ut av det før helga tenker jeg, men håper på posetiv test... hehe 
 
ORIGINAL: teza

jupp, så får du testa, jeg finner nok ut av det før helga tenker jeg, men håper på posetiv test... hehe 


har fremdeles et lite håp med meg sjøl, men du er jeg nesten sikker på, siden du har så mye symptomer...[:D][:D][:D]
 
hehe, kan jo være at kroppen min tuller med meg, hehe, men den pleier ikke å være så rar da men....
 
ORIGINAL: teza

hehe, kan jo være at kroppen min tuller med meg, hehe, men den pleier ikke å være så rar da men....


tror garantert du er gravid jeg....[:D][:D]
 
Back
Topp